|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Ute på tur
|
Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Flyttevask og flyttebyrå.
|
|
|
#43 |
|
rakkarpus
|
Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)
Oj oj oj, har hørt om noen lignende udugelige flyttebyrå ja..
|
|
|
#44 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Betale noen for å vaske ut, definitivt. Er det ikke godt nok er det byråets problem og dere har nok å tenke på. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
By the Sea
|
Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Vi stylet og bar ut og pyntet med tulipaner og vasket og ordnet og og og for hver eneste visning. Plutselig en dag ringte det på døra midt i hverdagskaoset (megleren hadde glemt å gi beskjed...) og inn ramlet det et par på visning midt i massiv oppvask på kjøkkenet, bunker med blader på bordene, McD-embalsje utover stuegulvet, helt ny bærsjebleiet på badet - og det var det paret som kjøpte leiligheten vår.
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)
Ja, ikke gjør det, missa.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Eller når noen lover at kjellerboden er tømt dagen før du skal overlevere nøkkelen, og du ikke gidder å gå se etter at man har samme definisjon av ordet "tømt". |
|
|
|
![]() |
|
|