|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg? | |||
| Ja |
|
63 | 29,44% |
| Nei |
|
98 | 45,79% |
| Har aldri kjøpt en brudekjole |
|
53 | 24,77% |
| Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei, mamma sydde min brudekjole. Hun har også sydd bunaden min, hvor stoffet uansett sikkert er dyrere enn summen av brudekjolen.
|
|
|
#22 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Ja, det tror jeg absolutt. Jeg fikk aldri vite hva den kostet, da. Men den ble sydd til meg hos en fantastisk flink designer.
|
|
|
|
#25 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg kjøpte brudekjolen min til 115 USD, så den er nok ikke det dyreste plagget. Bunaden har jeg teknisk sett ikke betalt for selv, heller, så jeg antar det dyreste i mitt skap er goretex-jakken(e) og Canada Goose-jakken min.
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg hadde brudekjole til kr 7000. Det er svinaktig mye penger.
|
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Skal vi se - stoffet kostet ca. 1000 og syinga 1500. Dette var riktig nok i 1998-kroner. Bunaden har jeg arvet, så den har jeg ikke betalt noe på selv. I tillegg har jeg fått ei sportsjakke av mannen som kostet ca. 3000 - heller ikke betalt av undertegnede. Fullpris-Tulip & Tatamo-kjolen kostet vel også noe over 2000, også den en gave fra mannen.
|
|
|
|
#29 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg giftet meg i en kjole som kostet 300 kroner - inkludert sko, strømper og en liten jakke kom vel antrekket på rett over tusenlappen. Så jeg har helt klart plagg som er dyrere.
|
|
|
#30 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Jeg kan godt dele bilde av kjolen, men holder meg selv litt mer anonym på åpent forum. Jeg har visst bare dårlige bilder tilgjengelig, men det får gå. Sist redigert av Teofelia : 27-04-11 kl 12:29. Årsak: Fjernet bilder |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?..... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 23:13. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg har heller ikke betalt bunaden min selv, men den er da likefullt mitt dyreste klesplagg. Regner dere bare verdi dersom det er dere selv som har betalt?
|
|
|
#33 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Sånn var det med meg også, bortsett fra at min brudekjole kostet 5000 kr.
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg har visst heller ikke betalt bunaden min selv så stemmen min kan godt forbli på brudekjolen, når jeg tenker meg om. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg stemte ja, men glemte selvfølgelig bunaden. Den er helt klart dyrere.
|
|
|
#37 |
|
Står på egne ben
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei, brudekjolen er ikke mitt dyreste klesplagg. Den tror jeg at jeg betalte kr 4500,- for i sin tid siden det var leiekjole som skulle selges ut. Det dyreste klesplagget jeg har er bunaden. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Brude kjolen kostet 3500,-, så nei den er ikke mitt dyreste plagg.
|
|
|
#39 |
|
søt
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Har ikke brudekjole, men har bunad og kan ikke forestille meg en evt. brudekjole dyrere enn den!
|
|
|
#40 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg kjøpte brudekjolen min på Uff til den nette sum av 495,-. Så nei, det er ikke det dyreste plagget jeg har.
|
![]() |
|
|