|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Kjempefine sko, Filifjonka! Jeg fikk utrolig lyst på sånne. Hvor selges de og hva koster de? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Jeg har hoppet over våren og kjøpt sandaler allerede så jeg er klar for sommeren. Har kjøpt meg disse fra shoeshop
|
|
|
#24 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!
Er det sånne med en rem over storetåa? Som "alle" har? For jeg ønska meg i hele fjor, men er helt amøbe på å lete - ikke minst komme på å gå innom skobutikker og se etter dem.
- 06 og 07 - Sist redigert av jolie : 18-02-11 kl 23:49. Årsak: Presisering av tå |
|
|
|
|
|
#25 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Jeg er veldig
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 18-02-11 kl 22:14. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
awesom
|
Jeg har flere par av disse jeg og, jeg elsker dem dypt og inderlig.
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Og etter å ha sett årets sandaler fra samme merke er jeg utrolig glad for at jeg kjøpte et ekstra par av drømmesandalene i fjor, som ligger flunka nye og venter på sommeren. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Yes, we can!!
|
Ja, rub it in!
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Mens vi snakker om sandaler. Er sånne som har noe mellom stortåa og ringtåa vanskelige å venne seg til? Jeg vurderer sånne siden jeg akter å eie noe jeg bare kan gå rett inn i denne sommeren. Men de må - må være gode å gå med. |
|
|
|
#31 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!I går var det sommer, i dag er det øsregn
|
|
|
|
#33 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Jeg har kjøpt disse, og de er fine.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Du finner ikke noe større bilde, pøbel? Jeg har litt vanskelig for å se detaljene. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Etter å ha kikket litt på skosider i det siste, kan jeg visst konkludere med at gladiatormoten så langt fra var død.
|
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Jeg har jo en hang for ufornuftige sko....dollydagger har veldig mange sko etter mitt hjerte...
|
|
|
#39 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en sandaltråd!Enig i at de koster en del, Elinblu, men de er så verdt hver eneste krone. Kjøpte et par Chie Mihara på salg i fjor, og selv om de er høye å gå på er de utrolig myke og behagelige. Disse passer jo både til jeans og kjoler, så jeg får bruke dem masse så de avskrives raskt i verdi
|
|
|
|
#40 |
|
intro
|
Ja, det er sikkert sant. Jeg bruker sandaler kanskje 5 ganger i året, så der går nedskrivningen langsommere.
|
|
![]() |
|
|