Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger en sandaltråd!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 18:59   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en sandaltråd!

Kjempefine sko, Filifjonka! Jeg fikk utrolig lyst på sånne. Hvor selges de og hva koster de?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 19:52   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk. De er fra i fjor, så det er jo ikke sikker akkurat den modellen kommer i år. Jeg kjøpte dem på Eurosko.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:54   #23
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg har hoppet over våren og kjøpt sandaler allerede så jeg er klar for sommeren. Har kjøpt meg disse fra shoeshop

Nå er jeg på jakt etter noen småsko til våren.

Gammel 18-02-11, 22:03   #24
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Veldig dårlig bilde, men jeg elsker virkelig disse sandalene fra Bianco. Jeg har de i flere farger. De passer til mye, og de er utrooolig gode å gå i.

Er det sånne med en rem over storetåa? Som "alle" har? For jeg ønska meg i hele fjor, men er helt amøbe på å lete - ikke minst komme på å gå innom skobutikker og se etter dem.

Sist redigert av jolie : 18-02-11 kl 23:49. Årsak: Presisering av tå
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 22:04   #25
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig i forhold til årets skomote! For ENDELIG ser det ut til at tresko kommer for fullt! Nå har jeg mast på tresko i flere år - og nå ser det ut til at mine bønner har blitt hørt. Så jeg skal ihvertfall ha tresko i år!!

Og jeg må jo ha noen nye flipfloppere i år som ellers.. Jeg er veldig glad i Ipanema sine da..

Sist redigert av Fløyel : 18-02-11 kl 22:14.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 23:37   #26
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Veldig dårlig bilde, men jeg elsker virkelig disse sandalene fra Bianco. Jeg har de i flere farger. De passer til mye, og de er utrooolig gode å gå i.

Jeg har flere par av disse jeg og, jeg elsker dem dypt og inderlig.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 13:34   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og etter å ha sett årets sandaler fra samme merke er jeg utrolig glad for at jeg kjøpte et ekstra par av drømmesandalene i fjor, som ligger flunka nye og venter på sommeren. De er rett og slett de fineste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 13:47   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns også sandalmarkedet er fryktelig dårlig i år. Jeg har lyst på et par Swedish Hasbeens, men skal undersøke om jeg får dem billigere i Berlin først.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:07   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og etter å ha sett årets sandaler fra samme merke er jeg utrolig glad for at jeg kjøpte et ekstra par av drømmesandalene i fjor, som ligger flunka nye og venter på sommeren. De er rett og slett de fineste.

Ja, rub it in!

Gammel 12-04-11, 14:10   #30
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mens vi snakker om sandaler. Er sånne som har noe mellom stortåa og ringtåa vanskelige å venne seg til? Jeg vurderer sånne siden jeg akter å eie noe jeg bare kan gå rett inn i denne sommeren. Men de må - være gode å gå med.

Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:10   #31
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går var det sommer, i dag er det øsregn Men, men, snart er det vel sandaltid på ordentlig!

Jeg ønsker meg disse:

Og så har jeg kjøpt disse

Edit: Oi, pudder og brunt er min greie, ja

Gammel 12-04-11, 14:11   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, rub it in!

Tenkte det samme.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:14   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt disse, og de er fine. Særlig fordi jeg akkurat har vært i Thailand og derfor har skikkelig brune legger og føtter.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:15   #34
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Du finner ikke noe større bilde, pøbel? Jeg har litt vanskelig for å se detaljene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:15   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Edit: Oi, pudder og brunt er min greie, ja

De har jeg vurdert også, men er litt usikker på fargen. Brunt er nemlig ikke min greie.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:15   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha kikket litt på skosider i det siste, kan jeg visst konkludere med at gladiatormoten så langt fra var død. (Ikke for det, jeg er jo nærmest allergisk mot tær og følgelig også sandaler, ser det ut til, så det spiller jo ikke all verdens rolle. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:16   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jo en hang for ufornuftige sko....dollydagger har veldig mange sko etter mitt hjerte...

Men jeg ender nok opp med et par helt ordinære og kjedelige likevel

Gammel 12-04-11, 14:18   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var inne og så prisen. My eyes, my eyes!

Gammel 12-04-11, 14:23   #39
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enig i at de koster en del, Elinblu, men de er så verdt hver eneste krone. Kjøpte et par Chie Mihara på salg i fjor, og selv om de er høye å gå på er de utrolig myke og behagelige. Disse passer jo både til jeans og kjoler, så jeg får bruke dem masse så de avskrives raskt i verdi

Gammel 12-04-11, 14:26   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Enig i at de koster en del, Elinblu, men de er så verdt hver eneste krone. Kjøpte et par Chie Mihara på salg i fjor, og selv om de er høye å gå på er de utrolig myke og behagelige. Disse passer jo både til jeans og kjoler, så jeg får bruke dem masse så de avskrives raskt i verdi

Ja, det er sikkert sant. Jeg bruker sandaler kanskje 5 ganger i året, så der går nedskrivningen langsommere.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.