Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Svart kjole i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er det OK å bruke svart kjole i bryllup?
Nei, det er ikke OK, jeg blir sur på de som gjør det 17 11,64%
Jeg ville ikke gjort det selv, men OK at andre gjør det 25 17,12%
Tja, bare om man bruker fargerikt tilbehør til 23 15,75%
Tja, bare om bruden sier det er OK 22 15,07%
JA, det er da vel helt greit 71 48,63%
Bryr meg ikke/dustepoll 6 4,11%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-11, 09:58   #161
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart kjole i bryllup?

Jeg giftet meg i sort brudekjole, og var fantastisk nydelig og fin!

Gammel 10-04-11, 10:16   #162
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Nei, den var til Rine.
Burde ha quotet, men jeg så ikke innlegget ditt når jeg svarte.

Den var ikke knallrød, men hadde litt "mønster" i en annen farge.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 21:59   #163
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Så du har pult brudgommen i mønster?
Det er et uttrykk jeg ikke er kjent med, men det høres jo unektelig bra ut.

Gammel 10-04-11, 22:10   #164
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var sikkert et mønsterknull.

Gammel 10-04-11, 23:23   #165
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det var sikkert et mønsterknull.

Helt etter oppskriften, ja. Som alt annet jeg foretar meg.

Gammel 11-04-11, 09:16   #166
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Du måtte ikke frem med rødpennen?

Gammel 11-04-11, 09:44   #167
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 11-04-11, 13:24   #168
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri hørt om slike fargebegrensninger før jeg uforvarene kom inn på en tilsvarende tråd i et annet forum. Og jeg kommer fra et relativt velmøblert hjem. For meg er disse reglene en slags kuriositet, litt som blomsterspråket. Jeg tror aldri jeg har vært i et bryllup hvor det ikke har vært minst en rød kjole blant de kvinnelige gjestene, så jeg tror ikke disse reglene er så veldig utbredt.

Sist jeg giftet meg, hadde jeg svart kjole.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 13:27   #169
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Svart kjole er jo tradisjon.
Hvit kjole er en motegreie.
Og det er vel sløret som sier noe om uskylden din, ikke farge.

Gammel 11-04-11, 13:29   #170
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Du måtte ikke frem med rødpennen?

Nå synes jeg bare du er vulgær.

Gammel 11-04-11, 13:42   #171
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.