![]() |
#421 |
intro
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Etter å ha skjøvet på den i nesten et halvt år har jeg nå startet på Innsirkling 2, Carl Frode Tiller. Håper å komme skikkelig inn i den i løpet av kvelden.
![]() |
#423 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Har lest Vekten av stillhet av Heather Gudenkauf. Den var fin og grusom, så nå roer jeg det ned med en krimbok, Den siste coyote av Michael Connelly. |
![]() |
![]() |
#424 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg leser The Guernsey Litterary and Potato-peel Pie Society. For sikkert femte gang.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#425 |
intro
|
![]() Sv: Hva leser du nå?
Nå er jeg skikkelig i gang, og jeg får den samme følelsen som jeg pleier å få med Tiller. Man drives greit framover, men det er tidvis nesten litt kjedelig. Likevel er det så veldig bra - så presist, innsiktsfullt og godt beskrevet, nesten så det blir vondt å lese.
![]() |
#426 |
Forelska
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Er godt i gang med mitt "lese alle Fredrik Drum/Skarphedin Olsen-bøker i rekkefylgje"-prosjekt og er no på bok nr. 3, "Dødens Kodeks".
![]() |
#428 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Nå har jeg akkurat begynt på Understrømmer av Ann-Marie Mcdonald.
![]() |
#429 |
Hjuleglede
![]() Sv: Hva leser du nå?Mannen som log, Henning Mankell. Fjerde boken i seien om Wallander, holder på å pløye gjennom den på svensk for øyeblikket. |
![]() |
![]() |
#430 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Har nettopp lest ut Pixley Mapogo av Tore Renberg. Likte den bare sånn passe. Hele handlingen foregikk på en kveld. |
![]() |
![]() |
#431 |
intro
|
...og det gjorde lesningen også, så vidt jeg husker. Den boka var lettvinn, altså!
![]() |
#432 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Doris Lessing: Ben in the world. Oppfølgeren til The Fifth Child. Ikke like skremmende, men svært lesverdig.
#433 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Ingenmannsland av Kirsten Thorup.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#434 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Har akkurat blitt ferdig med alle 15 bøkene om Varg Veum. Det merktes at krimsjangeren har utviklet seg fra 70-tallet til i dag, for de nyeste bøkene var de klart beste. Men selve språket i bøkene har vært bra hele veien synes jeg. Han skriver veldig godt.
#435 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Holder på med Kvinnen i buret av Jussi Adler Olsen. |
![]() |
![]() |
#437 |
Hjuleglede
![]() Sv: Hva leser du nå?Akkurat nå leser jeg "I morgen var jeg alltid en løve" av Audhild Lauveng. |
![]() |
![]() |
#438 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Midtvinterblod av Mons Kallentoft. Har ikke kommet så langt inn i plottet enda, så vet ikke helt hva jeg synes. Men den er lettlest, og litt sær. Tanker fra en død mann liksom. Nja. Men det må kanskje til for at leserne skal se hele bildet.
#439 |
Forelska
|
Bok nr. 4: "Det Niende Prinsipp"
![]() |
|
|