![]() |
#401 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?
Jeg skrev særoppgave om den på gymnaset for temmelig mange år siden. Tror knapt nok jeg husker noe som helst, bare de grove trekkene. |
![]() |
![]() |
#402 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Frelseren av Jo Nesbø. Lurer på om jeg har lest den før, synest den virker veldig kjent. |
![]() |
![]() |
#403 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg kom meg aldri mer enn noen sider i boka, så nå hører jeg på Hotellet på hjørnet av bitter og søt i bilen. Også har jeg begynt på den første boka i Sandman-serien. Jeg er ikke så belest på tegneseriefronten og synes det er litt rotete og ikke så fengende. Men husker at jeg leste en av disse bøkene da jeg var litt yngre og fant en av historiene svært så fascinerende. Så det er i grunnen den jeg er på leting etter.
#404 |
Borte
|
Åja. Jeg leste den i februar i fjor og den var virkelig verd å lese. Endel av stemningene fra bøkene sitter i meg ennå og jeg tenker veldig ofte på dem. En sånn fortelling som fester seg og sitter i resten av livet tror jeg.
#405 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Heidi Linde - "Nu, jävlar". Tror det er akkurat en sånn bok jeg trenger for å komme ut av den stadig tilbakevendende lesetørka. |
![]() |
![]() |
#406 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Lasses hus av Anna Bache-Wiig. Jeg kommer ikke helt i gang, og skal hente Baby Jane (Oksanen) på biblioteket i morgen.
#407 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror kanskje jeg må lese dem på nytt. Jeg har et par andre venner som også skryter mye av dem, men som sagt jeg husker ikke stort..... |
![]() |
![]() |
#408 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jasper Fforde: One of Our Thursdays Is Missing.
#410 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er i gang med "Life of Pi" i bilen, og hjemme leser jeg "Om bare"av Vigdis Hjort. Dette er tredje boka jeg leser av sistnevnte, og jeg har ennå ikke blitt enig med meg selv om hva jeg synes om bøkene hennes. |
![]() |
![]() |
#411 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#412 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg har såvidt fått begynt på den, og det virker veldig lovende.
#413 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva leser du nå?White Tiger av Aravid Adiga. Venninnen min mente at siden jeg hatet Shantaram, så ville jeg like denne. Jeg har nettopp begynt, så det skal bli spennende å se.
#414 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har startet på en gjenlesning av Narnia-serien. Og koser meg.
#415 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Begynte på Saras nøkkel nå i ettermiddag, og har allerede lest 190 sider. Flott bok! Gleder meg til fortsettelsen. |
![]() |
![]() |
#416 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva leser du nå?Akkurat nå holder jeg på med den tredje boken i serien om Kurt Wallander. Leser serien på svensk (litteratur er best på originalspråket, er det ikke så?) og denne boka heter "Den vita lejoninnan" |
![]() |
![]() |
#417 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Natascha Kampuch 3096 dager (sterkt) og
#419 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er ferdig med Alberte og Jakob og har begynt på Alberte og Friheten. Virkelig verdt å lese.
#420 |
både her og der
|
Skrev også oppgave om den på videregående. Interessante og fine bøker, synes jeg. Nå leser jeg Sangen om den røde rubin av Agnar Mykle.
|
|