Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

17-maiklær til store gutter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-11, 16:11   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17-maiklær til store gutter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg må innom zara og se om de har dette tror jeg:

Jeg kjøpte noe veldig lignende til sommerbryllup i fjor. Hos Ellos.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 16:12   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig litt lei meg for at minstne ikke vil ha bunad lenger han heller. Han vi se ut som pappan og storebror. De går jo i dress. Det hjelper ikke at jeg har verdens fineste bunad (til meg selv altså). Bunad utgår visst i år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 20:55   #43
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om du ikke har slått fra deg bunad, så var denne ganske fin (www.edla.no)

Og her er det noen: http://shop.textalk.se/no/artgrp.php?id=6110&grp=133816

Sist redigert av Liljekonvall : 01-04-11 kl 21:10.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 20:57   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ut som gutten har altfor store sko?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 20:58   #45
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Akkurat det samme tenkte jeg, og feil type sko, og han mangler bunadstrømper og buksa ser for liten ut, den er jo dratt langt opp i...
erfeksjonist:

Men bunaden var fin da.

Gammel 01-04-11, 21:10   #46
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Akkurat det samme tenkte jeg, og feil type sko, og han mangler bunadstrømper og buksa ser for liten ut, den er jo dratt langt opp i...
erfeksjonist:

Men bunaden var fin da.

Hehe...det reagerte jeg også på, men prøvde å fokusere på drakten :-)

PS! Sint i dag da, NIN ? ("farlig" å bruke smileys i dag....;-)

Gammel 01-04-11, 21:11   #47
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niåringen vil ha bunad påstår han. Jeg sitter og lurer på om jeg da skal benytte sjansen eller tenke at det nok blir få bunader og kjøpe noe annet til han for at han ikke skal skille seg ut.

Gammel 01-04-11, 21:14   #48
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj, hvis han vil ha det selv, du liker bunader og har to arvtagere så er det vel greit?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 21:56   #49
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hehe...det reagerte jeg også på, men prøvde å fokusere på drakten :-)

PS! Sint i dag da, NIN ? ("farlig" å bruke smileys i dag....;-)

Sjempesint. He he. De forfølger meg i dag de der, er vel borte igjen i morgen.

Gammel 01-04-11, 21:57   #50
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Niåringen vil ha bunad påstår han. Jeg sitter og lurer på om jeg da skal benytte sjansen eller tenke at det nok blir få bunader og kjøpe noe annet til han for at han ikke skal skille seg ut.

Hadde han vært min niåring så hadde jeg kjøpt bunad til han så lenge han selv vil ha det.
Bunad er jo så stilig.

Gammel 01-04-11, 22:07   #51
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Å, det bildet har jeg sett på mange ganger, og både skoene og buksa irriterer! Det ser jo helt feil ut! Skoene ser ut som voksenstørrelse.

Gammel 01-04-11, 23:51   #52
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Sjempesint. He he. De forfølger meg i dag de der, er vel borte igjen i morgen.

Gammel 02-04-11, 02:20   #53
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Min straks 6-åring synes fremdeles det er stas med bunad/festdrakt. Han føler seg veldig fin! Resten av familien bruker også bunad på 17.-mai. Festdrakten til gutten er lik bunaden til pappa, det er veldig kjekt.
Spent på om det blir verre å få på han bunad når han begynner på skolen.

Gammel 02-04-11, 10:15   #54
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Her har det vært uaktuelt med festdrakt i den alderen hvertfall. De bruker penbukse og skjorte.

Samme her, kan bare drømme om å få på gutta festdrakt.
Tror de var 4-5 år da de begynte å protestere, selv om mor synes det er veldig fint

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 23:53   #55
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en veldig fin Napapijri finstrikket genser til Mini, med norsk flagg på brystet.
Med hvit skjorte og slips og pene bomullsbukser var også det ett ok antrekk.
*men jeg finner ikke bilde av genseren *

Gammel 03-04-11, 23:54   #56
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg kjøpte en veldig fin Napapijri finstrikket genser til Mini, med norsk flagg på brystet.
Med hvit skjorte og slips og pene bomullsbukser var også det ett ok antrekk.
*men jeg finner ikke bilde av genseren *

De er kule de klærne der ja.

Gammel 04-04-11, 00:18   #57
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig bilde fra mobil.
Kjøpt på Junior Barneklær og den er i finfin tynnstrikket.
Gant har også mange fine pengensere til gutter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.