Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-11, 21:45   #521
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne dukket opp hos meg

Norge har barn som går til sengs uten å spise.....
Eldre som går uten nødvendige legemidler.....
Psykisk syke uten behandling.....
Familier som går i økonomisk konkurs.....
MEN VI DONERER MILIONER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne teksten. TØR DU??

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 31-03-11, 21:49   #522
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Denne dukket opp hos meg

MEN VI DONERER MILIONER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne teksten. TØR DU??

Hjelpes og trøstes og bæres.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 01:22   #523
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Går i økonomisk konkurs faktisk. Jeje...

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 09:28   #524
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg postet denne på profilen min igår:
Hvis søsteren din er på Facebook; sett denne på din status. Om hun ikke kommenterer den i løpet av 30 minutter skal hun kjøpe et stort påskeegg til deg fullt av smågodt!
Alternativt tar jeg gjerne påskesgg fra Pascal - de med mokkabønner inni.
Den siste linjen la jeg inn for egen regning - resten stjal jeg. Jeg kan egentlig klare meg godt uten pappegg med smågodt. Men sjokoladeegg fra Pascal pleier å smake godt. Også visste jeg at søsteren min var på korøvelse i går kveld - og vi skal på tur sammen i påsken og hun jobber rett ved siden av Pascal, så da blir det påskeegg på meg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 09:57   #525
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne dukket opp hos meg

Den figurerer fra tid til annen.

Og jeg er så fordomsfull at jeg regner med at de samme menneskene som setter dette i statusen er de samme som klager over skattenivået, sosialhjelp osv.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 10:42   #526
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Syns denne var litt bra da som motsvar til alle påskeegg-statusene :
Sett dette som din status om du har tenkt å kjøpe ditt eget forbanna påskeegg!

Gammel 01-04-11, 10:44   #527
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Den var fin!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 11:15   #528
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Ah, en status etter min smak, bortsett fra "sett dette".

Gammel 01-04-11, 12:03   #529
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne dukket opp hos meg

Gammel 01-04-11, 12:28   #530
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*liker*

Gammel 01-04-11, 13:28   #531
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mums, her.

No har eg veldig mange venner med kirsebærstatus.

Google seier:
Blueberry: I'm single
Pineapple It's complicated
Raspberry: I'm a touch and go woman
Apple: Engaged
Cherry: In a relationship
Cucumber: I just had sex!
Banana: I'm married
Avocado: I'm the "other one"
Strawberry: Can't find the right one
Lemon: Wish I was single
Grape: Wants to get married.

Så da veit vi det.

Disse fruktene er tydeligvis tingen hos noen av mine venner nå.

Tør jeg legge ut avokado og agurk? Det er jo tross alt 1. april...?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 14:18   #532
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Disse fruktene er tydeligvis tingen hos noen av mine venner nå.

Tør jeg legge ut avokado og agurk? Det er jo tross alt 1. april...?

Gjør det!

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 21:04   #533
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Slenger jeg på bananen og kan det jo bli riktig så interessant.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 21:18   #534
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Slenger jeg på bananen og kan det jo bli riktig så interessant.

Kan du være så snill å rapportere om responsen?

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 01-04-11, 23:48   #535
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Eller som en skrev. Jeg føler meg som en fruktkompott.

Gammel 01-04-11, 23:51   #536
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva skjer hvis jeg skriver mango?...

Gammel 02-04-11, 00:03   #537
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skrev mango, så nå kommer mange til å lure på hvorfor. Jeg har jo akkurat spist en mango (og det stemmer faktisk!)

Gammel 02-04-11, 00:30   #538
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Svanen, haha! Det skal jeg også prøve!

Salt er ikke aktiv  
Gammel 02-04-11, 00:36   #539
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Enten ble folk sure, eller så har de lagt seg. Fått bare en tilbakemelding så langt "Klesbutikken mener du??? ;-)"

Gammel 02-04-11, 00:48   #540
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Den figurerer fra tid til annen.

Og jeg er så fordomsfull at jeg regner med at de samme menneskene som setter dette i statusen er de samme som klager over skattenivået, sosialhjelp osv.

Jeg betaler ikke min skatt med glede, men synes likevel den statusen er urteit, og har faktisk slettet en (perifer bekjent) fra fjesboka en gang på grunn av akkurat den.

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.