Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

1. april i morgen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-11, 22:23   #21
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 1. april i morgen

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Oh yes! Skal servere ganske mange spennende forklaringer på hvorfor PCene til folk på jobb ikke virker som det skal i morgen. (Jobber som dator-fikser).

Gidder ikke servere alt på søkbart forum, ettersom det kan ødelegge det hele.

Haha, der skulle jeg likt å være flue på veggen!

Gammel 31-03-11, 22:28   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Oi, vi har bryllupsdag i morgen (takk!). Jeg greide alltid å koke sammen noe før, men i år kjenner jeg at jeg fortsatt er i januar og absolutt ikke har tenkt på denne datoen enda. Ganske greit at jeg sjelden har tid til å lese avisene før om kvelden, for da regner jeg med at spøken allerede er avslørt (jeg har aldri vett på å sile hvilke nyheter som kan være spøk, og hvilke som ikke er det selv om jeg er obs på at noen av dem hører til å være spøk).

Det virker i alle fall som at mange her har pønsket ut noen morsomme stunt

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:34   #23
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater å bli lurt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:35   #24
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Glemte å skrive hva jeg selv har gjort da.
Jeg og ei jeg jobber med har dekorert kontoret med wunderbaum til de på teknisk. De har et lite kontor, skikkelig sånn ungkarshule, og vi har gjemt og tapet dem under stolen, på hyller og oppå lysrørsak. Fikk ikke tak i sånne juletre, men noen andre fra biltema. Den ene sorten lukter tyggis og den andre do-skyll-sitron. Gleeder meg

Haha, herlig. God idè.

Gammel 31-03-11, 22:37   #25
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal nok lure noen , ja...Men jeg tar det på sparket!

Gleder meg, elsker å lure folk.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:37   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke å lure folk, og er selv veldig lettlurt.
De gangene jegharbtenkt å lure noen begynner jeg bare å fnise med en gang jeg tenker på å gjennomføre det.

Gammel 31-03-11, 22:41   #27
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje man burde lage 1. april-tråd på medlemsområdet så det kunne komme noen gode tips.

Gammel 31-03-11, 22:44   #28
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har litt planlagt. Ca halvparten av oss som skal på jobb i morgen skal møtes et annet sted og melde oss syke. Da blir det fart på 3-4 stk som sitter igjen. Så kommer vi stormende inn og roper aprilsnarr.

Et år byttet jeg ut dosettene. I de nye dosettene lå det smarties og knott.

Gammel 31-03-11, 22:44   #29
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer ingen, og jeg tror ikke på noenting som blir sagt i morgen.

Gammel 31-03-11, 22:46   #30
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Haha, der skulle jeg likt å være flue på veggen!

Får så mange utrolig dumme spørsmål, så det skal bli så morro å svare like dumt tilbake.

Noen hint til begrunnelse for dårlig nett:

* For mye ringer på hendene
* De må ha folie under PC for å isolere signalene
* Øreringene kan forstyrre signalene

På hvorfor PCen ikke virker, så kan jeg jo servere hva som helst i praksis. Kan jo skylde på at PCen har sugd inn fylleånden vedkomne hadde på søndag, eller at man må trykke på visse knapper mange ganger i intervaller (feks Caps Lock).

Gleder meg!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:47   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hjemme med alle ungene. Jeg må da greie å komme opp med noe. Noen tips? 7 og 9 år.

Gammel 31-03-11, 22:48   #32
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Får så mange utrolig dumme spørsmål, så det skal bli så morro å svare like dumt tilbake.

Noen hint til begrunnelse for dårlig nett:

* For mye ringer på hendene
* De må ha folie under PC for å isolere signalene
* Øreringene kan forstyrre signalene

På hvorfor PCen ikke virker, så kan jeg jo servere hva som helst i praksis. Kan jo skylde på at PCen har sugd inn fylleånden vedkomne hadde på søndag, eller at man må trykke på visse knapper mange ganger i intervaller (feks Caps Lock).

Gleder meg!!

Du hadde fått rå latter i retur av meg, men det finnes jo mange fantastiske offer der ute.

Gammel 31-03-11, 22:50   #33
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du hadde fått rå latter i retur av meg, men det finnes jo mange fantastiske offer der ute.

De kommer som perler på en snor der jeg jobber. Troverdighet blir ikke noe problem, tro meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:51   #34
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Så oppfinnsomme dere er!

Jeg skal vel smålure ungene, tenker jeg - og innvie dem i hva dette er for noe. Også tenker jeg vi drar en liten spøk, snuppa og jeg, når vi ankommer barnehagen. "Nei, snuppa, nei, hun er nok hjemme med vannkopper, hun også" - også kan hun komme sprettende fram og rope aprilsnarr. Det tenker jeg er midt i blinken for den målgruppen der.

Gammel 31-03-11, 22:52   #35
Odelia

Odelia sin avatar

Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Katta: Gi dem hvert sitt glass med cola (men ha i kald kaffe i stedet for).

Gammel 31-03-11, 22:54   #36
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

De kommer som perler på en snor der jeg jobber. Troverdighet blir ikke noe problem, tro meg.

Jeg passer på å si et eller annet som gjør at de skjønner hva jeg spør om når jeg ringer sånne help-desker. Det hender nemlig man får samme følelsen andre veien også, at det sitter et mehe der som knapt har lært hvordan han skal opprette en sak i registreringssystemet deres.

En gang skjønte jeg at dette ikke gikk så bra, og meget riktig - oppringt av datamann et par timer senere med "eh.... det står noe her, men det er umulig å skjønne hva som er problemet". Og etter en kjapp gjennomgang av en maskin som ikke lastet programmer fra terminalserver var det "åh. Jeg må med andre ord reinstallere, og der kom det faktisk en kjekk () datamann og fikset.

Gammel 31-03-11, 22:54   #37
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har tenkt å lure kjæresten min med at bonusprognosa vår på jobben har blitt redusert til 0. Han kjem til å gå fem på og bli veldig skuffa på mine vegne.

Gammel 31-03-11, 23:04   #38
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Oi, vi har bryllupsdag i morgen (takk!). Jeg greide alltid å koke sammen noe før, men i år kjenner jeg at jeg fortsatt er i januar og absolutt ikke har tenkt på denne datoen enda. Ganske greit at jeg sjelden har tid til å lese avisene før om kvelden, for da regner jeg med at spøken allerede er avslørt (jeg har aldri vett på å sile hvilke nyheter som kan være spøk, og hvilke som ikke er det selv om jeg er obs på at noen av dem hører til å være spøk).

Det virker i alle fall som at mange her har pønsket ut noen morsomme stunt

Du får dra en spøk med gubben. Han har vel muligens glemt den du tok til bryllupet? Gratulerer med dagen, i morgen.

Gammel 31-03-11, 23:07   #39
Odelia

Odelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Du får dra en spøk med gubben. Han har vel muligens glemt den du tok til bryllupet? Gratulerer med dagen, i morgen.

Ja, kanskje jeg skal gjøre det. I så fall må det bli før han drar på jobb, men spørs hvor våkne noen av oss er såpass tidlig. Tenker vi begge blir lurt da, jeg

Takk for gratulasjonen! Jeg tror ikke han har glemt den jeg dro i gang til bryllupet, men han hevnet seg jo rimelig heftig så jeg bør vel kunne begynne å senke skuldrene nå

Gammel 31-03-11, 23:09   #40
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad for at jeg har studiedag i morgen, da slipper jeg å bli lurt av elever.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.