Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-11, 23:50   #301
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Da er disse bestilt og forhåpentligvis snart på vei :

Vet ikke om fargen blir helt riktig, men jeg prøver, så får jeg heller returnere om det blir helt feil på støvlettene...

Det står jo inne på nettsiden at de er svarte og det er det jeg vil ha, men i ordren så jeg plutselig nå at det står mørkblå ??

Noen som vet hva som er riktig ? Hm...får kanskje ta en telefon til Brandos i morgen....

Denne handelen var jeg superfornøyd med. Art skoene blir, til tross for at jeg hadde tenkt meg svarte. De var helt himmelske på foten og fargen var veldig fin....mørk mørk blå, ser nesten svart ut på avstand.
Støvlettene var også superdeilige på foten, har hatt mange par støvletter, men ingen så gode som disse. Og at de attpåtil var brun/grå, passet meg perfekt, for det var det jeg håpet på :dagens reklame:

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 10:15   #302
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvor har du kjøpt buksa Nessie?

Gammel 30-03-11, 10:16   #303
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvor har du kjøpt buksa Nessie?

På Lindex!
De hadde en litt lysere og.
Veldig god (og ganske høy i livet).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 10:17   #304
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Takk, den var kjempefin.

Gammel 30-03-11, 12:31   #305
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

På Lindex!
De hadde en litt lysere og.
Veldig god (og ganske høy i livet).

Veldig høy i livet, ja! De har koksgrå/svart også.

Jeg har på meg min nye Levis-bukse i dag, behørig omtalt i egen tråd. Den er super for oss pærer! Det er Levis Demi Curve av modellen Classic, som har høyere liv enn den vanlige ("Modern"). Utrolig deilig med ei olabukse der ikke hoftene truer med å sprenge seg ut av stoffet eller magen får valker. Den er stretchy og god.

Sist redigert av Bluen : 30-03-11 kl 12:38.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 12:34   #306
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Veldig høy i livet, ja! De har koksgrå/svart også.

Jeg har på meg min nye Levis-bukse i dag, behørig omtalt i egen tråd. Den er super for oss pærer! Det er Levis Demi Curve av modellen Classic, som har høyere liv enn den vanlige ("Modern"). Utrolig deilig å med ei olabukse der ikke hoftene truer med å sprenge seg ut av stoffet eller magen får valker. Den er stretchy og god.

Jeg må finne en sånn.

Gammel 30-03-11, 18:52   #307
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nessie; hvor fann du disse flate over her i skinn med bling..?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 18:55   #308
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk hentet Danefæ regnkåpen jeg kjøpte av Marikken på posten i dag. Den er sååå fin... Det beste av alt er at jeg kan ha en tykk genser under og likevel få puste i den. Nå kan jeg se på Poden spille fotballkamper i striregn.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 18:56   #309
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Nessie; hvor fann du disse flate over her i skinn med bling..?

På en butikk her, "Mia`s". De hadde noen med spenner også, og jeg slet veldig med valget. Begge var like kule!
Merket heter Khiro Vera Pelle.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 18:57   #310
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fikk hentet Danefæ regnkåpen jeg kjøpte av Marikken på posten i dag. Den er sååå fin... Det beste av alt er at jeg kan ha en tykk genser under og likevel få puste i den. Nå kan jeg se på Poden spille fotballkamper i striregn.

Den var veldig fin! En sånn kunne jeg hatt kjenner jeg.

Gammel 30-03-11, 18:58   #311
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Den var veldig fin! En sånn kunne jeg hatt kjenner jeg.

Bare vær obs å at den er HUGE i størrelsen.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 18:59   #312
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Den var fin Joika, og jeg likte det at den ikke var "posete" bak.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 19:10   #313
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den var fin Joika, og jeg likte det at den ikke var "posete" bak.

Den er virkelig flatterende. Jeg har rimelig solid rumpe, og denne var veldig fint ettersom den er drapert i ryggen. Håper det kan begynne å regne litt snart!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 21:13   #314
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Så fint at den passet - når den kom til slutt. Jeg kjøpte meg en i mindre størrelse, svart med hvite prikker og er utrolig fornøyd med den!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 30-03-11, 21:28   #315
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Så fint at den passet - når den kom til slutt. Jeg kjøpte meg en i mindre størrelse, svart med hvite prikker og er utrolig fornøyd med den!

Ja huff. Ble ganske bekymret... Men nå fikk jeg "hemmelig julenissegave" i februar og da (Tusen takk Maximilia!). Tipper denne havnet i noen andres postkasse, og så har de brukt bortimot en uke på å få puttet den i min. Ganske irriterende. Men veldig fornøyd når den først dukket opp.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 31-03-11, 17:33   #316
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Det er sjelden høy motefaktor på mine innkjøp, men denne har faktisk stått på ønskelista lenge. Jeg trenger et varmt alternativ til dunjakka på kalde kvelder/netter i Nepals tehus.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 31-03-11, 18:57   #317
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Denne

[

Sist redigert av Camomilla : 31-03-11 kl 19:03.
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 31-03-11, 19:41   #318
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 31-03-11, 19:45   #319
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne kjolen fra TiMo. Den synes ikke så godt på bildet, men den er ermeløs, blomstrete med blondekant nederst. Fine, fine kjolen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 31-03-11 kl 19:57.
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 31-03-11, 20:13   #320
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin kjole, Camomilla . Pøbelsara, kunne du ha lagt ut bilde av din kjole ? Har lyst å se den skikkelig

Liljekonvall er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.