Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-11, 10:29   #181
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 10:31   #182
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Gammel 29-03-11, 11:46   #183
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det salg på bergans til barn noen steder?

Gammel 29-03-11, 12:04   #184
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 19:04   #185
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det salg på bergans til barn noen steder?

De fleece jakkene er kjøpt på Norwegian outlet på vestby. Der har bergans egen butikk.

Gammel 29-03-11, 21:14   #186
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeanett: Skal du bruke den blå skalljakken til jente eller gutt? Jeg sikler på en slik til min jente. Broren har luen og vantene du har kjøpt.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 21:24   #187
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeanett: Skal du bruke den blå skalljakken til jente eller gutt? Jeg sikler på en slik til min jente. Broren har luen og vantene du har kjøpt.

Min venninne kjøpte nylig denne jakken til både sønnen og datteren sin. Jenta er 1 klassing og var såå fin med jakka. Hadde det ikke vært for at jeg har mer enn nok jakker, hadde jeg kjøpt den blå med striper til min jente også

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 21:31   #188
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Min venninne kjøpte nylig denne jakken til både sønnen og datteren sin. Jenta er 1 klassing og var såå fin med jakka. Hadde det ikke vært for at jeg har mer enn nok jakker, hadde jeg kjøpt den blå med striper til min jente også

Ja, jeg synes den er så fin at jeg tror det blir den jeg velger selv om selgeren mente jeg heller burde velge den grønne.

Gammel 29-03-11, 21:33   #189
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes den er så fin at jeg tror det blir den jeg velger selv om selgeren mente jeg heller burde velge den grønne.

Velg det du liker best. De prøvde å dytte grått på meg, det ble grønt. Jeg liker grønt. Men den med striper er også fin.

Gammel 29-03-11, 21:45   #190
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Min er kjøpt til en gutt, men jeg hadde absolutt brukt den på snuppa vist hun likte blå. Nydelig jakke!

Gammel 29-03-11, 21:59   #191
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Min er kjøpt til en gutt, men jeg hadde absolutt brukt den på snuppa vist hun likte blå. Nydelig jakke!

Favorittfargen til min frøken på 6 er blått, men aller helst lyseblått da. Men denne var visst ikke verst. Hun kledde den grønne veldig godt, men hun har vel aldri likt grønt noe særlig. Hun hadde riktignok blitt veldig synlig i trafikken, en fordel det og.

Gammel 29-03-11, 21:59   #192
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte du gensrene på bergans.no, Jeanett?

Gammel 29-03-11, 22:12   #193
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Skremmern:

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

De fleece jakkene er kjøpt på Norwegian outlet på vestby. Der har bergans egen butikk.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 22:16   #194
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Det snø sa

Gammel 29-03-11, 22:19   #195
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hva betalte du for Bergans jakkene Jeanett?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 22:33   #196
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Disse er aldeles nydelige på lillemor når ho trasker avgårde

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 23:36   #197
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den grønne er lekker . Alltid vært glad i grønt men ikke mørkeblått. Men det siste året har jeg blitt mer og mer glad i mørkeblått også, så om vi skulle ha hatt POP jakke nå, hadde jeg slitt med å velge, så det valget måtte snuppa ha tatt tror jeg

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 10:16   #198
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny babybadebleie på vei til snuppa nå som hun endelig har vokst fra den blå som hun arvet etter storebror.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 12:44   #199
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Den stripete jakken fra POP er knallfin og meget kjønnsnøytral spør du meg - jeg hadde nok kjøpt den til begge mine hvis ikke vi hadde hatt nok jakker, enn så lenge.

Gammel 30-03-11, 23:38   #200
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En barnegitar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.