|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har de butikker med store størrelser i London?New Look har vel ikke så veldig store størrelser? Jeg tror de stopper på 16, stort sett, og har et og annet plagg i 18. Nå vet ikke jeg hvilken størrelse du trenger, altså, men jeg ville ikke ha funnet på å kalle New Look for en butikk med store størrelser.
![]() |
#22 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har de butikker med store størrelser i London?
Jeg har kartet klart. Bare så synd det er håndskrevet inn på googlekartet jeg skrev ut. Veldig lurt å skrive ut nærkart på google, og søke opp og markere inn de ulike butikkene på kartet. Vi sparte masse tid på det sist vi var i London, at jeg hadde butikkruta klar. Alle de nevnte butikkene over her ligger nærmest i en klynge med kort avstand mellom, med unntak av Boden. Og Lang Tall Sally som jeg ikke vet hvor befinner seg
Jeg fikk nå iallefall på meg klær fra New Look i høst, men med en størrelse på pluss minus 46. De har en egen serie som heter "Inspire" som kjører størrelser fra 18 - 26 har jeg fått med meg. Se her.
![]() |
#24 |
Shake it out!
|
Og det er en Bravissimo butikk i Covent Garden også, om jeg ikke husker helt feil? Sånn med tanke på kartet.
![]() |
#25 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har de butikker med store størrelser i London?Interessant. Lenge siden jeg har vært på New Look, skjønner jeg, for dette var nytt for meg.
![]() |
#26 |
Audacious
|
Jeg tror faktisk de gjør det nå, de utvidet ganske mye nylig og jeg tror Norge var blant landene de nå sender til. Men jeg er ikke 100% sikker, for jeg bor ikke i Norge, jeg bor i USA.
![]() |
#27 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De fører bare undertøy, ikke klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har de butikker med store størrelser i London?Jeg fikk et tips om Westfield shoppingsenter i dag. Der har de jo alt.
![]() |
#30 |
lettere utlada
|
Ja jeg så at de hadde utvidet! O'lykke!!! Eller O'ulykke med tanke på lommeboka...
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er 50% salg på Evans nå. Porto er gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har de butikker med store størrelser i London?Westfield ligger rett ved Sheperds bush T-banestasjon.(Usikker på om det skrives slik, men du finner det nok) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|