Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har de butikker med store størrelser i London?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-11, 16:41   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har de butikker med store størrelser i London?

New Look har vel ikke så veldig store størrelser? Jeg tror de stopper på 16, stort sett, og har et og annet plagg i 18. Nå vet ikke jeg hvilken størrelse du trenger, altså, men jeg ville ikke ha funnet på å kalle New Look for en butikk med store størrelser.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:51   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Long Tall sally
Boden
Evans
Bravissimo
Duoboots
M&S
Dorothy Perkins
New Look

Irma: Når du sier at de ikke har sånn kjempestore størrelser, hva mener du da? Jeg må ha 50, 52 og 54. Litt avhengig av snitt.
Taien: Jeg liker ikke H&M. Men kanskje de har bedre utvalg i det store utland?

Går det an å få plottet inn disse butikkene i et kart, mon tro?

Jeg har kartet klart. Bare så synd det er håndskrevet inn på googlekartet jeg skrev ut. Veldig lurt å skrive ut nærkart på google, og søke opp og markere inn de ulike butikkene på kartet. Vi sparte masse tid på det sist vi var i London, at jeg hadde butikkruta klar. Alle de nevnte butikkene over her ligger nærmest i en klynge med kort avstand mellom, med unntak av Boden. Og Lang Tall Sally som jeg ikke vet hvor befinner seg

Evans er det sikreste kortet størrelsesmessig, siden det er en ren stormote butikk. Og Boden, som vel går opp til ca. 50/52. (Er ikke str. 22 omtrent 50/52? Man sier vel norsk størrelse minus 30, var det ikke så?). Hos de andre må man nok lete litt mer. Mener Dorothy Perkins gikk opp til 20 på enkelte plagg.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

New Look har vel ikke så veldig store størrelser? Jeg tror de stopper på 16, stort sett, og har et og annet plagg i 18. Nå vet ikke jeg hvilken størrelse du trenger, altså, men jeg ville ikke ha funnet på å kalle New Look for en butikk med store størrelser.

Jeg fikk nå iallefall på meg klær fra New Look i høst, men med en størrelse på pluss minus 46. De har en egen serie som heter "Inspire" som kjører størrelser fra 18 - 26 har jeg fått med meg. Se her.

Gammel 21-03-11, 19:10   #23
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Monsoon går opp til str. 50.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 20:10   #24
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Du bør absolutt lage et kart og en plan. Jeg ville ikke brukt tid på Boden, det er såpass langt utenfor sentrum at det vil ta noen timer, og når dere er to, tar alt ekstra tid. Prioriter Long Tall Sally.

Men jeg ville lagt inn et besøk i Dr. Martens butikken i Covent Garden. Prisforskjellen mellom Norge og England er stor.

Og det er en Bravissimo butikk i Covent Garden også, om jeg ikke husker helt feil? Sånn med tanke på kartet.

Gammel 21-03-11, 22:00   #25
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg fikk nå iallefall på meg klær fra New Look i høst, men med en størrelse på pluss minus 46. De har en egen serie som heter "Inspire" som kjører størrelser fra 18 - 26 har jeg fått med meg. Se her.

Interessant. Lenge siden jeg har vært på New Look, skjønner jeg, for dette var nytt for meg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 01:13   #26
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Acsa: Shipper Evans nå til Norge?! For det gjorde de ikke før...

Jeg tror faktisk de gjør det nå, de utvidet ganske mye nylig og jeg tror Norge var blant landene de nå sender til. Men jeg er ikke 100% sikker, for jeg bor ikke i Norge, jeg bor i USA.

Gammel 22-03-11, 21:33   #27
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Og det er en Bravissimo butikk i Covent Garden også, om jeg ikke husker helt feil? Sånn med tanke på kartet.

De fører bare undertøy, ikke klær.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 21:34   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Undertøy er bra klær.
Jeg er Frøken SuperPupp, så gode BHer må jeg virkelig ha.

Gammel 26-03-11, 21:20   #29
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk et tips om Westfield shoppingsenter i dag. Der har de jo alt. Iallefall nesten. De har Dorothy perkins, Evans, M&S, New look, Debenhams og mange flere butikker som jeg hadde på lista mi sist. På kartet ser det ut til å være på veien til Boden også. Jeg skal definitivt dit.

Gammel 27-03-11, 19:55   #30
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg tror faktisk de gjør det nå, de utvidet ganske mye nylig og jeg tror Norge var blant landene de nå sender til. Men jeg er ikke 100% sikker, for jeg bor ikke i Norge, jeg bor i USA.

Ja jeg så at de hadde utvidet! O'lykke!!! Eller O'ulykke med tanke på lommeboka... Men da skal det handles litt ja.
(Jeg handler mest fra USA jeg da, både fordi det er en del ok utvalg og fordi jeg da kan sende det gjennom broder'n i Houston så jeg slipper så sinnsykt med toll! )

Gammel 27-03-11, 21:44   #31
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ja jeg så at de hadde utvidet! O'lykke!!! Eller O'ulykke med tanke på lommeboka... Men da skal det handles litt ja.
(Jeg handler mest fra USA jeg da, både fordi det er en del ok utvalg og fordi jeg da kan sende det gjennom broder'n i Houston så jeg slipper så sinnsykt med toll! )

Det er 50% salg på Evans nå. Porto er gratis.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 10:01   #32
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Westfield ligger rett ved Sheperds bush T-banestasjon.(Usikker på om det skrives slik, men du finner det nok)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.