Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 13:58   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror hverken det trenger å være kjipere eller mindre sunt å spise brødskiver flere ganger om dagen enn å spise risotto eller bakt potet hver dag. Hvor sunt det er, kommer vel an på hva slags brød og pålegg det er snakk om, og hvor kjipt det er, kommer an på hvor glad man er i brødmat og i pålegget man får. Fireåringen min vil helt klart langt heller ha grovbrød med godt pålegg enn bakt potet med tunfisk og mais, for eksempel. Og jeg tror det er minst like sunt.

Vel da er vi uenige. For meg vil 3 maaltider med brod om dagen alltid vaere og forbli et ensidig og trist kosthold om unger liker det heller ikke. Jeg tror paa et variert kosthold, saerlig for barn og brod er brod uansett hva du har paa det.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.