Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Farge jeans?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-11, 16:02   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Farge jeans?

Nevermind - sjekke lager først. De hadde fått den inn igjen i blå. Sorry.

Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:16   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge jeans?

Men uansett - trekker opp denne jeg, for det spørsmålet dukket opp hos meg i dag, nemlig.

Det har seg slik at min kjære trenger en hvit jeans - noe han ellers aldri ville bli sett levende eller død i. Teit å bruke 300 kroner på ei bukse som blir brukt en gang. Så - er det mulig å farge denne svart etterpå?

Gammel 21-03-11, 17:20   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, helt mulig, men bare sørg for at sømmene er i bomullstråd, ikke nylontråd.
Det er liksom ikke så lekkert med hvite sømmer i sort dongeri.
Har jeg hørt

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:21   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he - kan være greit å sjekke, ja. Hvordan finner jeg ut det, da?

Gammel 21-03-11, 17:24   #5
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

He he - kan være greit å sjekke, ja. Hvordan finner jeg ut det, da?

Haha, det aner jeg ikke. jeg fant det ut på den harde måten.
Nei, spørre der du kjøper eller prøve å sette en lighter til en tråd. Smelter den er det nylon, brenner den er det bomull.

Eller, jeg aner rett og slett ikke. Jeg er ubrukelig på dette området.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:27   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Da får vi bare prøve.

Gammel 21-03-11, 23:18   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du farge en hvit bukse sort må du blande marineblått og sort ellers vil buksen veldig fort bli grå.

Gammel 21-03-11, 23:21   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Ah - kjekt å vite! Takk for tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.