Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til familieferie i sydenlandet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-11, 12:12   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til familieferie i sydenlandet

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det er ikke understrømmer inne ved stranden. Jeg har tilbragt totalt måneder i Rethymnon - også med barn og har som sagt aldri opplevd understrømmer der det er naturlig at barn svømmer/leker. Ja, langt ute er det understrømmer, men så langt ut skal ikke barn uansett. Ikke voksne heller for den saks skyld. Og desto nærmere byen man bor, desto "roligere" er havet siden man får moloen som buffer.

Nå har jeg vært bare 1 meter fra land jeg og stått i vann til knærne og opplevd å bli dratt beina unna, så jeg hadde aldri latt en unge bevege seg uti det vannet. Hva andre vurderer det til og gjør er jo opp til dem. Rethymnonstranden kan være veldig lunefull og farlig, selv på det grunneste. Nå har jeg aldri bodd nærmere byen enn 1 km, så kan jo hende akkurat stranden er bedre helt inntil byen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.