|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Jeg må bare legge ut en kjendisskandalesladdertråd. Det er jo fredag.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Jeg har sett de bildene tidligere og syns de er veldig pene.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Hva jeg ikke klarer å forstå er foreldre som hyler opp etter dette og sverger at deres barn aldri skal få se Harry Potter igjen!
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Hvem er det som har satt inn hermetegn? Jeg skrev da ikke Harry Potter med hermetegn? :flisespikkermoderatorparanoid:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Oi. Med hår på brystet og greier. Uvant |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Det jeg syntes var morsomt med å se ham så avkledd, var at på et bilde jeg har sett, ser det ut som om at han har en hestehale over navlen
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Enig med Inagh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"Stakkaren må da få ta hvilke roller han vil. Synes dette er ualminnelig lite skandaløst. Og at han tar seg godt ut uten klær!
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Naken, røykende, dyremishandlende "Harry Potter"
Signerer Inagh, som sa nøyaktig det jeg tenkte første gang jeg leste om dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|