Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 00:19   #421
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ehm, jeg tror jeg fikk et sånt virus. Jeg klikket på en link som var lagt ut på en profilside, men det var ikke noe shady. Det var en tsunamivideo (nei, ikke med noen hval i), som viste et helikopteropptak fra bølgene som slo inn over Japan. Plutselig havnet den på MIN side, og jeg hadde angivelig likt den. Jeg slettet den, og den dukket opp igjen kort tid etter. Jeg markerte som spam, slettet igjen og byttet passord.
Vanskelig å vite at dette var virus, vel?

Her kan du lese med om det.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/jo...artid=10082950

Gammel 18-03-11, 09:58   #422
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Denne er sjølvsagt litt drøy, men det er jo et slags "festlig" forsøk på å motseie den sviska som går der inne for tida. Eg har sett verre.

Hvilken sviske?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 10:04   #423
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvilken sviske?

Sitat:

"Den jenta du bare kalte feit? Hun sulter seg og har mistet over 15 kg. Gutten du kalte dum? Han har lærevansker og studerer over 4 timer hver natt. Den jenta du bare kalte stygg? Hun tilbringer timer med å ta på seg sminke i håp at folk vil like henne. Gutten du nettopp spente bein på? Han blir misbrukt nok hjemme. Det er ikke alltid folk er som du tror. Sett dette som statusen din hvis du er mot mobbing"

Den der.

Gammel 18-03-11, 10:10   #424
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne så jeg i går:

Ønsk deg det du ønsker aller mest, IKKE les videre før du har ønsket!

Himmelens engler kommer til deg og lar deg oppfylle ønsket ditt om du kopierer denne og setter den på din status. Om du ikke setter den på din status kommer ønsket til å skje omvendt.

Da er det altså bare å vente på at Norsk Tipping skal ringe meg i morgen kveld og be meg betale inn 10 millioner?

Gammel 18-03-11, 10:40   #425
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slike statuser irriterer meg ikke så mye, Iset - verre er det når eposten min, og mobilen min plutselig fylles av slike idiotiske meldinger: "send dette til minst 10 venner og ønske deg noe, så går det i oppfyllelse. Hvis ikke, vil du rammes av uhell."

Gammel 18-03-11, 11:31   #426
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Den der.

Men denne skulle jo være et motsvar til en sviske? :har flat av lasset:

Divine er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 13:02   #427
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men denne skulle jo være et motsvar til en sviske? :har flat av lasset:

Neida, du har ikke flat (flat? Høres ut som du falt under lasset) av lasset. Du har bare ikke lest skikkelig. Svisken var denne:

Sitat:

Den jenta du bare kalte feit? Hun sulter seg og har mistet over 15 kg. Gutten du kalte dum? Han har lærevansker og studerer over 4 timer hver natt. Den jenta du bare kalte stygg? Hun tilbringer timer med å ta på seg sminke i håp at folk vil like henne. Gutten du nettopp spente bein på? Han blir misbrukt nok hjemme. Det er ikke alltid folk er som du tror. Sett dette som statusen din hvis du er mot mobbing

Motsvaret var denne:

Sitat:

Den jenta du bare kalte feit? Hun sulter seg og har mistet over 15 kg. Når ser hu dritbra ut, og er glad hu fikk det sparket hu trengte i den feite ræva si for å ikke pådra seg diabetes 2 og drukne i sine egne valker i alt for ung alder. Sett dette på statusen din hvis du synes det er deilig å gi litt faen.

Selv lurer jeg altså litt på hvorfor det er greit å mobbe de som "bare er" feite, og som "ikke gidder" å gjøre noe med det. Om slike finnes, da.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 14:15   #428
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Ah, skjønner. Jeg er for øvrig litt flat i dag. I alle fall følelsesmessig. Litt metta etter ei lang uke.

Divine er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 14:26   #429
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har laget en kozemozehjertermammamelding på FB og kjenner at jeg grøsser langt inn i hjerterota. Selv om ekviliststrømpene forble på.

Noen ganger så lurer jeg på om jeg mister mye ved ikke å la meg berøre av den type kjærlighetserklæringer og copy/pastegreier. Det må jo være ganske hyggelig å ha så sterke følelser i omløp, slik at man vil dele de for all verden med stort engasjement?

Gammel 18-03-11, 17:34   #430
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad for denne tråden, for ellers hadde jeg ikke skjønt bærer av meldingene som er "motsvar" på dustestatuser. For det er sjelden jeg ser dustestatuser i min news feed, faktisk.

Gammel 18-03-11, 19:34   #431
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

..og dere tror dere har det ille? Dere har tydeligvis ikke noen av denne gjengen i vennekretsen:http://i.imgur.com/sfrkK.jpg. Å huttemegtu!

Folkens, har dere åpnet den linken? Det er jo vanvittig! De hyller tsunamien som hevn for Pearl Harbor!

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 19:35   #432
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Denne så jeg i går:

Ønsk deg det du ønsker aller mest, IKKE les videre før du har ønsket!

Himmelens engler kommer til deg og lar deg oppfylle ønsket ditt om du kopierer denne og setter den på din status. Om du ikke setter den på din status kommer ønsket til å skje omvendt.

Da er det altså bare å vente på at Norsk Tipping skal ringe meg i morgen kveld og be meg betale inn 10 millioner?

Hurra! Fordi jeg gir beng i kjedemeldinger av alle slag, kommer altså familien min til å rammes av sykdom og død, siden jeg ønsket at vi får ha god helse. Sjarmerende.

Gammel 18-03-11, 23:25   #433
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Folkens, har dere åpnet den linken? Det er jo vanvittig! De hyller tsunamien som hevn for Pearl Harbor!

Ja. Helt utrolig hvor dum det går an å bli.

Gammel 18-03-11, 23:34   #434
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm. Jeg visste ikke at Japan sto ansvarlig for å ha startet 2. verdenskrig.

Men interessant at kontinentalplater og hav kan hevne tidligere hendelser. Jordkloden kan altså tenke og planlegge!

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 23:36   #435
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Du skjønner vel at det som skjedde borti Europa før Pearl Harbor bare var lett oppvarming og slett ikke starten på krigen.

Gammel 18-03-11, 23:37   #436
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp - og Gud har lang hukommelse - spesielt overfor de som har gjort noe stygt mot Guds Eget Land™.

Gammel 18-03-11, 23:40   #437
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Men interessant at kontinentalplater og hav kan hevne tidligere hendelser. Jordkloden kan altså tenke og planlegge!

Klart. Visste du ikke at vann har hukommelse!?

Gammel 19-03-11, 00:18   #438
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Klart. Visste du ikke at vann har hukommelse!?

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 00:19   #439
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Du skjønner vel at det som skjedde borti Europa før Pearl Harbor bare var lett oppvarming og slett ikke starten på krigen.

Ja, det var jo egnetlig ikke noe å snakke om.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 00:24   #440
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Djeeeezes!

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.