Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

To på rømmen: Hva er bakgrunnen for 7-årsgrense?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-11, 22:45   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To på rømmen; Hva er bakgrunnen for 7 års grense?

Jeg synes To på rømmen var en veldig fin film for både store og små. Det må jo være heksa og slossingen på baren som må være årsaken til den aldersgrensen? Min 4-åring har sett filmen. Alle over 4 år kan jo se film med 7-årsgrense sammen med voksen. Jeg har også hatt han med som 3-åring på 7-årsgrense. Når en har både større og små unger så må en bare nesten vurdere selv. Vi kan ikke bestandig ta hensyn til minste som ofte må henge på slep, men tar våre forhåndsregler og sjekker litt hvordan en film er før vi har tatt han med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.