|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?
Fra paypal.com |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bedreviter
|
Nå vet ikke jeg hvordan Paypal gjennomfører sin betalingsgaranti, men Finn.no har et tilsvarende opplegg, og der består hele garantien i at de beholder pengene helt til kjøper og selger blir enige seg i mellom, eller til saken er behandlet ferdig i forliksrådet eller ved dom. :btdt: |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Det hadde ikke jeg turt. Jeg bestilte på bridesmaid.com og de klarte ikke å holde leveringstiden. Etter mye masing fikk jeg endelig kjolen, men den var ikke som jeg hadde sett for meg så jeg solgte den og kjøpte en til nærmere 13k. Fikk solgt den etterpå og fikk igjen over halvparten. Kanskje hun kan gjøre det samme?
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Ha ha. Jeg hadde aldri handlet på en såpass suspekt side når dama som driver den kun presenterer seg selv med et bilde og ikke et navn. Jeg finner i alle fall ikke navnet hennes noe sted på siden? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Nå har jeg mottatt kjolen min fra millybridal.com (siden har trøbbel, men kjolene kan sees på http://www.millybridal.com.cn ), og den er NYDELIG!!! Kan absolutt anbefale dem hvis hun vil ha billig og skreddersydd kopikjole. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Jeg har fått sydd mye klær opp gjennom. Hvis et plagg skal passe skikkelig på deg når det skal sys, må du min. ha 2 prøvinger mens det sys. Det gjelder vel MINST like mye for en brudekjole, som ofte er figursydf. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Så lenge en bruker her inne (som har vært medlem en stund også) vet hvem hun er så hadde jeg ikke hatt problemer med å bestille derfra.
|
|
|
#50 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Datteren min bestilte kjole på ebay til 10.klasse ballet. Hun sendte inn mål og kjolen satt virkelig flott på henne! det er en knallblå ballkjole - skikkelig drømmekjole for en 16-åring.
|
|
|
#51 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Flere jeg kjenner har bestilt brudekjole på denne siden:
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Jeg sendte en Mail til vedkommende som har |
|
|
|
|
|
#53 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Jeg bestilte skreddersydd kjole fra Hong Kong via ebay da jeg giftet meg. Betalte vel femten hundre inkl frakt mener jeg. Måtte kjøpe underskjørt lokalt. Den var kjempefin og av god kvalitet. Synes mange av bildene på siden minner meg om ebay kjoler... Så istede for å la en dame i levanger tjene på å bestille via ebay FOR deg, hadde jeg heller bestilt på ebay selv :P... For min del tenkte jeg: femten hundre kan jeg leve med at jeg taper, så jeg tar en råsjans. Det er ikke sååå mye penger. Det var fra cinderellas bridal shop eller noe i den dur.. Anbefales. De gjorde forandringer på kjolen min etter mine ønsker, og sydde etter mine mål. Satt som et skudd :-)
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?SVAR; |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Salt in the rainbow
|
Cinderella Bridal er eBay-butikken til Milly Bridal, der jeg kjøpte min kjole fra, mener jeg! |
|
|
|
![]() |
|
|