Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ville dere handlet brudekjole her?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 15:49   #41
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville dere handlet brudekjole her?

Tja, akkurat hvordan det gjennomføres vet jeg ikke, men de reklamerer nå for det, i allefall!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:51   #42
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

We can help protect your purchases anywhere you shop and pay with PayPal. Just in case your item doesn’t arrive or if it’s significantly different from its description, we can help get all your money back.

Fra paypal.com

Gammel 03-03-11, 16:40   #43
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Tja, akkurat hvordan det gjennomføres vet jeg ikke, men de reklamerer nå for det, i allefall!

Nå vet ikke jeg hvordan Paypal gjennomfører sin betalingsgaranti, men Finn.no har et tilsvarende opplegg, og der består hele garantien i at de beholder pengene helt til kjøper og selger blir enige seg i mellom, eller til saken er behandlet ferdig i forliksrådet eller ved dom. :btdt:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:42   #44
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde ikke jeg turt. Jeg bestilte på bridesmaid.com og de klarte ikke å holde leveringstiden. Etter mye masing fikk jeg endelig kjolen, men den var ikke som jeg hadde sett for meg så jeg solgte den og kjøpte en til nærmere 13k. Fikk solgt den etterpå og fikk igjen over halvparten. Kanskje hun kan gjøre det samme?

Gammel 03-03-11, 17:19   #45
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha ha. Jeg hadde aldri handlet på en såpass suspekt side når dama som driver den kun presenterer seg selv med et bilde og ikke et navn. Jeg finner i alle fall ikke navnet hennes noe sted på siden? Da vet man i praksis ikke hvem man handler med.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 14:33   #46
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Nå har jeg mottatt kjolen min fra millybridal.com (siden har trøbbel, men kjolene kan sees på http://www.millybridal.com.cn ), og den er NYDELIG!!! Kan absolutt anbefale dem hvis hun vil ha billig og skreddersydd kopikjole.

Gammel 10-03-11, 18:50   #47
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått sydd mye klær opp gjennom. Hvis et plagg skal passe skikkelig på deg når det skal sys, må du min. ha 2 prøvinger mens det sys. Det gjelder vel MINST like mye for en brudekjole, som ofte er figursydf.

Jeg ville tatt bildet med til en skredder el.l. lokalt og fått sydd min egendesignede ut fra det. Jeg tenker at enten kjøper man originalen, eller får sydd en selv. Å få sydd en kopi i Kina hadde ikke jeg syns hadde vært så stas, også med tanke på at man faktisk stjeler designet, og får den sydd av unge innestengte jenter som jobber 12 t i døgnet kanskje ( det vet man jo ikke, ikke sant?).

Et seriøst firma har kontaktopplysninger, organisasjonsnummer og kan gi deg referanser fra fornøyde kunder. Ellers hadde jeg styrt unna. SÆRLIG med en brudekjole til flere tusen kroner.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:02   #48
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Må og må, Charlie. Jeg hadde ingen prøvinger. Sendte bare mål. Og den sitter som støpt.

Gammel 15-03-11, 21:08   #49
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Så lenge en bruker her inne (som har vært medlem en stund også) vet hvem hun er så hadde jeg ikke hatt problemer med å bestille derfra.

Gammel 15-03-11, 22:06   #50
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Må og må, Charlie. Jeg hadde ingen prøvinger. Sendte bare mål. Og den sitter som støpt.

Datteren min bestilte kjole på ebay til 10.klasse ballet. Hun sendte inn mål og kjolen satt virkelig flott på henne! det er en knallblå ballkjole - skikkelig drømmekjole for en 16-åring.

Så det kan absolutt bli bra uten prøving!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 14:35   #51
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Flere jeg kjenner har bestilt brudekjole på denne siden:
http://www.lightinthebox.com/?gclid=...FYGCDgodV1yq9Q

Kjolene er nydelige, å de fleste passet perfekt!
Hun ene måtte tilpasse den litt hos sydame, som var imponert over kvaliteten i arbeidet på kjolen.

Gammel 16-03-11, 15:02   #52
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sendte en Mail til vedkommende som har
siden nevnt i HI.
Spurte om org nr og sikker handel og fikk til svar et navn, MOB nr hun ville jeg skulle ringe så kunne vi diskutere hvem-hva-hvor. Svarte ikke på spørsmålet mitt om org nr men sa hun var en privatperson som drev med dette.
Jeg finner det særdeles useriøst. Ville aldri handlet der.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 15:20   #53
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg bestilte skreddersydd kjole fra Hong Kong via ebay da jeg giftet meg. Betalte vel femten hundre inkl frakt mener jeg. Måtte kjøpe underskjørt lokalt. Den var kjempefin og av god kvalitet. Synes mange av bildene på siden minner meg om ebay kjoler... Så istede for å la en dame i levanger tjene på å bestille via ebay FOR deg, hadde jeg heller bestilt på ebay selv :P... For min del tenkte jeg: femten hundre kan jeg leve med at jeg taper, så jeg tar en råsjans. Det er ikke sååå mye penger. Det var fra cinderellas bridal shop eller noe i den dur.. Anbefales. De gjorde forandringer på kjolen min etter mine ønsker, og sydde etter mine mål. Satt som et skudd :-)

Gammel 16-03-11, 15:21   #54
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SVAR;

Jeg er en privatperson, og jeg holder på med dette kun på hobbybasis. Men når det gjelder sikkerhet, så forstår jeg din bekymring!*Men hvis du kunne ringe meg hvis du har sett deg ut noen kjole du er spesielt interessert i, så kunne vi snakket sammen om alternativene for din trygghet i forhold til å handle hos meg)

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 15:22   #55
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg bestilte skreddersydd kjole fra Hong Kong via ebay da jeg giftet meg. Betalte vel femten hundre inkl frakt mener jeg. Måtte kjøpe underskjørt lokalt. Den var kjempefin og av god kvalitet. Synes mange av bildene på siden minner meg om ebay kjoler... Så istede for å la en dame i levanger tjene på å bestille via ebay FOR deg, hadde jeg heller bestilt på ebay selv :P... For min del tenkte jeg: femten hundre kan jeg leve med at jeg taper, så jeg tar en råsjans. Det er ikke sååå mye penger. Det var fra cinderellas bridal shop eller noe i den dur.. Anbefales. De gjorde forandringer på kjolen min etter mine ønsker, og sydde etter mine mål. Satt som et skudd :-)

Cinderella Bridal er eBay-butikken til Milly Bridal, der jeg kjøpte min kjole fra, mener jeg! Ligger bilde av min kjole i bryllupstråden min, forøvrig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.