Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nattkjole som ikke er stygg, hvor?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 18:17   #41
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?

Jeg likte disse fra Sparkjøp, men de har ikke lang erm da.

Gammel 14-03-11, 18:19   #42
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den stripete fra Esprit var fin. Ikke ofte jeg bruker nattkjole, men på de kaldeste nettene kunne jeg kanskje trenkt en slik og en Nøstebarn.

Har brukt Ulvang ulltrøye (langermet) noen netter og det er helt fantastisk....blir ikke klam og svett slik man blir i bomull...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 18:21   #43
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway: Hm, takk, ja der ble jeg kunde nå gitt. Sendte det til sønnen min i USA så kan storebroren få ta det med hjem i påsken. Så slipper jeg toll osv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 18:43   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg bestilt fire nattkjoler, en pysj, en badedrakt og en bønsj med truser, så jeg takker herved for hjelpen og avslutter søket.

Bestilte blant annet denne i to forskjellige farger. Og denne pysjen. OBS: Fra kategorien Supermodel essentials!

Sist redigert av Filifjonka : 14-03-11 kl 18:49.
Gammel 14-03-11, 18:44   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Har brukt Ulvang ulltrøye (langermet) noen netter og det er helt fantastisk....blir ikke klam og svett slik man blir i bomull...

Jo, jeg blir det. Jeg kan ikke sove med ulltrøye, det går bare ikke.

Gammel 14-03-11, 21:05   #46
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nå har jeg bestilt fire nattkjoler, en pysj, en badedrakt og en bønsj med truser, så jeg takker herved for hjelpen og avslutter søket.

Bestilte blant annet denne i to forskjellige farger. Og denne pysjen. OBS: Fra kategorien Supermodel essentials!

Jeg måtte selvfølgelig inn og se på supermodellpysjen din (som var veldig fin, forresten) og lurer litt på hvorfor disse supermodellene trenger så mange lommer på pysjen. Consealer og solpudder i brystlomma og en selleristilk i baklomma i tilfelle man føler for en nattlig spiseorgie?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:14   #47
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, jeg blir det. Jeg kan ikke sove med ulltrøye, det går bare ikke.

Alltid skal nå du være så vrang. Lammeskinn i senga vil du heller ikke prøve.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:19   #48
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Joda Toffskij, lammeskinn i senga har jeg faktisk testet, siden så mange mener at det regulerer temperaturen perfekt også i sommervarmen. Det var hett, ja.

Gammel 14-03-11, 22:20   #49
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har en fotsid fra Polarn o. Pyret i røde og hvite striper. Den er ikke spesielt sexy, men heller ikke direkte stygg. Kanskje de har noen som rekker til knærne også?

Mamma har den samme som deg. Og jeg har pysj i tilsvarende stoff. Fantatisk deilig bomull altså! Storebror har lik i gul. Vi tre er litt av en gjeng når vi slenger rundt på hytta . Vi prøver å tvinge mannen til å ønske seg en i blå, men han vil ikke .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:23   #50
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Mamma har den samme som deg. Og jeg har pysj i tilsvarende stoff. Fantatisk deilig bomull altså! Storebror har lik i gul. Vi tre er litt av en gjeng når vi slenger rundt på hytta . Vi prøver å tvinge mannen til å ønske seg en i blå, men han vil ikke .

Må han ønske seg, da? Jeg får stort sett ting jeg ikke spesifikt har ønska meg til både bursdag og jul.

Gammel 14-03-11, 22:26   #51
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Må han ønske seg, da? Jeg får stort sett ting jeg ikke spesifikt har ønska meg til både bursdag og jul.

Ja, men den er jo ganske dyr så hvis han absolutt ikke vil bruke den blir det litt bortkastet.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:52   #52
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har jeg bestilt fire nattkjoler, en pysj....

SÅ mange???!!?!?

Det du trenger er en varm mann!! Nattkjoler vil da være fullstendig overflødig.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:58   #53
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Det har jeg, Synnemor. Men jeg ligger ikke klistret inntil ham hele natten. Og det hender jeg sover steder der ikke han er med.

Gammel 14-03-11, 23:20   #54
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Det har jeg, Synnemor. Men jeg ligger ikke klistret inntil ham hele natten. Og det hender jeg sover steder der ikke han er med.

Spørs om han er varm nok, da! Når jeg har Synnemormannen eller en av de tre kakkelovnavkommene i dobbeltsenga er det så varmt at det nesten ryker i rommet selv om alle vinduer er åpne og det er mange blå kalde ute. Er jeg alene hjemme, må jeg ha ullteppe oppå dyna, ovnen på og vinduer igjen.

Jeg har EN nattkjole. Den brukes en langhelg i året, når jeg er på jentetur og deler rom med venninner. Jeg hater å sove med klær på. Nattkjoler er oppskrytt

Håper du blir fornøyd med funnene dine i alle fall!

Gammel 14-03-11, 23:24   #55
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en liten kakkelovn som liker å sparke av seg dyna i søvne. Og når den andre kakkelovnen har en tendens til å få dyne både over og under, blir jeg liggende der i midten og fryse. Så jo, nattkjole må til.

(Min seng, to dyner, et barn på hver side.)

Gammel 15-03-11, 08:08   #56
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det hender jeg sover steder der ikke han er med.

Du satser ikke bare på å være han med deg i vesken, sånn Paris Hilton tilbehøraktig? (<- note to selv, må lære meg å skrive det på engelsk)

Gammel 15-03-11, 08:18   #57
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Du satser ikke bare på å være han med deg i vesken, sånn Paris Hilton tilbehøraktig? (<- note to selv, må lære meg å skrive det på engelsk)

Det kan jeg ikke helt se for meg. Tror det vil se helt annerledes ut med en nesten to meter høy mann i en sånn veske. Det blir kanskje mer meg som blir tilbehøret.

Ellers høres det jo ut som Synnemor burde kunne bruke mannen til å varme opp hele huset med. Vi har ikke ovn på soverommet, og vinduet åpent hele året, så jeg liker å kunne ha armene utenfor dyna uten å fryse. Om sommeren trengs det ikke nattøy.

Ellers har jeg hatt besøk under min dyne i natt av en liten gutt som elsker å sove i ullundertøy. Det ble litt for varmt for meg å ligge inntil.

Gammel 15-03-11, 21:43   #58
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Standard

Ellers høres det jo ut som Synnemor burde kunne bruke mannen til å varme opp hele huset med.

Etter vinterens strømregninger er det et meget godt forslag som jeg akter å ta opp til høring i heimen. Den skyldige sitter faktisk i kjelleren og sykler på rulle nå. Jeg burde absolutt montert en dynamo på ham.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.