|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Hvis man først får vokset leggene på salong, og deretter går over jevnlig med epilator, må det jo være genialt.
|
|
|
#182 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Det blir vel det same om du tar ein runde med høvel først, tenker eg.
|
|
|
#183 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?
Nei, det blir ikke det samme i det hele tatt. Ikke for meg, i alle fall. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Passiv
|
Jepp. Det er derfor jeg spanderer tiden på å epilere om sommeren - det blir ikke stikkete skjeggvekst av det når det kommer tilbake, og det kommer helt ujevnt tilbake. Dermed er det fint mye lenger. |
|
|
|
#185 |
|
snur
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Da er epilator innkjøpt så nå er det bare å psyke seg opp til å prøve den
|
|
|
#186 |
|
Bedreviter
|
Som sagt: gi det et par-tre forsøk før du avsier dom. Det blir mye mindre ubehagelig når man gjør det jevnlig. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#188 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Herregud, driver dere med det epilatorsnakket enda.
|
|
|
#189 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Hvor kjøper man en slik billigst, da? |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Men får dere ikke innevokste hår, da? Det var mitt problem, jeg ble sittende med pinsett.
|
|
|
#191 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg har aldri hatt problemer med inngrodde hår på leggene, men jeg har det andre steder.
|
|
|
#193 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg har få problemer med inngrodde hår, bare litt på leggene. På leggene er jeg ganske flink til å skrubbe ganske ofte, for jeg blir så innmari tørr og kløete vinterstid. Så jeg drar frem skrubben i dusjen flere ganger i uka, det hjelper sikkert på.
|
|
|
#194 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Blir også litt fristet til å teste ut dette, selv om jeg tviler på at det er noe for pyser som meg ...
|
|
|
#197 |
|
heimføing
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Lille T - jeg tror det var den der lysgreia man ikke skal på føflekker med. |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Aha!
|
|
|
#199 |
|
Glamorøs
|
Jeg er i ferd med å trykke "kjøp" på en Braun Silk-épil Dual til 1500,- på elkjøp. Den var litt billigere på Lefdal, men ikke med frakt. Elkjøp sin kan jeg hente i butikken etterpå.
|
|
|
#200 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Kanskje den jeg også bør teste? *lett påvirkelig*
|
![]() |
|
|