Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 10:41   #161
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Men da blir i hvertfall ''fnutt'' fnuttfnutt fnutt fnuttfnutt.

Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:44   #162
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Joda. Det er forskjell på hermetegn og apostrofer som tilfeldigvis blir stående ved siden av hverandre.

Gammel 04-03-11, 10:45   #163
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boikott virker selvsagt, dersom mange er med.

Hvis alle lar være å kjøpe noe, så faller jo hele markedet bort. Det er jo enkelt. Hvis alle gjorde som meg, ville en rekke selskaper vært nedlagt. Det ville ikke vært grunnlag for en eneste brusfabrikant i landet.

Gammel 04-03-11, 10:45   #164
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnutt?

Gammel 04-03-11, 10:47   #165
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hvis alle gjorde som meg, ville en rekke selskaper vært nedlagt. Det ville ikke vært grunnlag for en eneste brusfabrikant i landet.

Ikke gjør som Harriet Vane sier! Ikke gjør som Harriet Vane sier!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:59   #166
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Du har tydeligvis mange kalorier å spre rundt deg. Si meg - er du stolt av deg selv og din opptreden her i denne tråden? Interference kommer hoppende inn her og slenger dritt til meg, og du svarer det over. For deretter å bli såpass sur på mitt svar til Interference, at du rødprikker meg med:

Det er ikke jeg som ler av det andre deltar i tråden med, så kan du fortelle meg hva jeg skal ha gjort i tråden som er så forferdelig? Jeg synes det er helt fair at Inter kommer med en heads up til meg, for jeg gidder ikke å kaste bort verdifull tid på noen som har for vane å hersketeknikke tilbake. Jeg er for glad i en god diskusjon til det.

Opprinnelig lagt inn av Lille Meg

JEG er frekk? JEG?

For en sutrekopp du er. Jeg trodde du var en seriøs bruker som likte å diskutere, men så feil kan man ta.

Gammel 04-03-11, 11:00   #167
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva mener du jeg skal nekte for?

Jeg skriver til deg at det er bra å linke til Amnesty, men at det jeg reagerte på var (Martine-)settingen du gjorde det i. Du svarer da:

Sitat:

Kanskje du for fremtiden skal prøve å se på budskapet mitt og hva jeg faktisk skriver, ikke på den settingen du tror det er skrevet i?

Gammel 04-03-11, 11:12   #168
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Ikke gjør som Harriet Vane sier! Ikke gjør som Harriet Vane sier!

Mohahaha!

Gammel 04-03-11, 11:24   #169
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Men da blir i hvertfall ''fnutt'' fnuttfnutt fnutt fnuttfnutt.

Der lurte du meg, ja. Det der var jo fnuttfnutt og ikke dobbelfnutt.

Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 11:41   #170
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Mohahaha!

Gammel 04-03-11, 11:44   #171
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den var deg vel unt den der. Jeg burde sørenmeg sett etter såpass.

Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 18:28   #172
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Prøver du å si at du har mye å lære meg hva angår argumentasjoner og måter å diskutere på? Jeg mener - siden du stikker hodet så tydelig frem her og rakker ned på mine såkalte fnutt-argumenter-fnutt? I akkurat denne tråden har du i alle fall ikke slått meg i bakken med dine argumenter og måte å diskutere på, men jeg har kanskje bare vært uheldig med tråden?

Nope jeg prøver ikke å si noen verdens ting til deg, jeg gav Skremmern en heads up, for det er ikke første diskusjonen du holder på sånn.

Du har tydeligvis mange kalorier å spre rundt deg. Si meg - er du stolt av deg selv og din opptreden her i denne tråden? Interference kommer hoppende inn her og slenger dritt til meg, og du svarer det over. For deretter å bli såpass sur på mitt svar til Interference, at du rødprikker meg med:

Hvis det er å slenge dritt å påpeke at det ikke er første gangen du holder på slik, so be it.
Men jeg har ikke tenkt å la dette bli nok en tråd som handler om stakkars deg og alle som misforstår deg, så jeg trekker meg ut nå.

Gammel 14-03-11, 11:44   #173
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Drikker ikke Colaprodukter uansett :enkel:.

Gammel 15-03-11, 07:37   #174
Slettet bruker
Passiv

Standard

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10082807

Til de som sa det ikke var noen vits i.

Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 07:42   #175
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg kan opplyse om at det i forrige uke verken var Pepsi Max eller Solo Super å oppdrive på den butikken jeg handlet. Det var massevis av Cola Light og Cola Zero igjen i hyllene. Det kan ha vært tilfeldig, men jeg velger å tro at det ikke var det.

Gammel 15-03-11, 07:43   #176
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Veldig bra! Klart det er bad for business med så mye negativ omtale, skulle likt å visst tallene, men det er vel bare et piss i havet for Coca Cola uansett.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 07:44   #177
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og jeg kan opplyse om at det i forrige uke verken var Pepsi Max eller Solo Super å oppdrive på den butikken jeg handlet. Det var massevis av Cola Light og Cola Zero igjen i hyllene. Det kan ha vært tilfeldig, men jeg velger å tro at det ikke var det.

Tror ikke det var tilfeldig, jeg oppdaget det samme.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 07:50   #178
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg var overbevist om at dette kunne virke. Virke i at pappaens lommebok fikk svi, tror nok ikke det hjelper på å bringe gjerningsmannen til rettssalen.

Jeg har sto tro på konsumentenes makt, og er overbevist om at dersom hver eneste en av oss er ansvarlig og feier for egen dør, vil det ha effekt.

I Norge er det liten tro på individets kjøpemakt, resultatet er lite ansvarlige butikkkjeder. Du skal ikke langt ute av landet før du ser at "sustainabilty" av råvarer er viktig. Sporbarhet er langt mere viktig i f.eks England enn her. Ikke i alle ledd, men f.eks for matvarer er det viktig for de store, de skaper seg sin markedsposisjon ved dette langt mer enn pris.

Du får de produktene du etterspørr.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:02   #179
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Så utrolig bra, det var gode nyheter!

Gammel 15-03-11, 10:08   #180
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yey! Det nytter ja. Fantastiske nyheter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.