Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Stjerneprint-sjal:
Ja, vil ha 20 10,53%
Skaffer det kanskje 17 8,95%
Nei, vil ikke ha det 64 33,68%
Det sjalet er ikke sååå fint 33 17,37%
Har ikke sett det i virkeligheten 54 28,42%
Dustepoll 4 2,11%
Annet 10 5,26%
Hvis hele Norge skal ha det skal iallefall ikke jeg 51 26,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 09:01   #121
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

Disse finnes jo i ensfarget også btw.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 16:13   #122
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ingen stjerneskjerf eller andre skjerf fra BS, men har lyst på et grått et med sebraer spm jeg så i november. Angret litt på at jeg ikke kjøpte det.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 15:27   #123
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har egentlig veldig lyst på det BS skjerfet med ugler på jeg, men finner det ingen steder mer. Si fra hvis noen ser det til salgs da!

Fant et fint et med peace-merker her forleden og lurer litt på det. Stjerneskjerfene er også fine, men det hadde vært greit med noe ikke de fleste andre har...

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 15:42   #124
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg har egentlig veldig lyst på det BS skjerfet med ugler på jeg, men finner det ingen steder mer. Si fra hvis noen ser det til salgs da!

Fant et fint et med peace-merker her forleden og lurer litt på det. Stjerneskjerfene er også fine, men det hadde vært greit med noe ikke de fleste andre har...

Jeg har det med ugler, og jeg er så glad i det. Har heller ikke sett noen andre med det, uten at det er noe mål.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:49   #125
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hatt kjempeflaks. Fant det i beige med blå ugler i en nettbutikk og hun sender det til meg!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 17:55   #126
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Sjalet alle normenn vil ha, stjerneprint!

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Jeg har fire stk - dvs, kun ett av de har stjernemønster. Første fikk jeg for 3 år siden.

Jeg bruker de nesten daglig.

Jeg har tre stk. To med stjerner (lyseblått og brunt) og et med hjerter (blått). Jeg ELSKER dem like høyt alle tre. Er så gode og varme. Og de er vakre og går til alle klærne mine. Jeg syns de er verdt prisen siden det er ull/silke. Jeg har lyst på et fjerde faktisk.....

Gammel 12-03-11, 18:33   #127
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har visst "plutselig" to skjerf jeg også.......jeg som ikke skulle ha liksom.....

Et brunt med stjerner i ull/silkevarianten og et brunt med lyse rundinger i bomullvarianten.

Og nå ønsker jeg meg flere

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.