Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Teglsteinsmur, hva gjør jeg? (Bilde)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 09:33   #41
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teglsteinsmur, hva gjør jeg? (Bilde)

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Nå kan jeg si meg enig i at det ble veldig mye bedre. Så flink og effektiv du er. Du synes det siste resultatet ble bedre selv også selv om du ikke får den antikke looken du håpet på?

Ja, det ble mye bedre.
Passe nok også bedre til resten av min "stil".

Og takk for alle koslige tilbakemeldinge.
Har malt ENDA mer denne uken, den ene tv-veggen, kjøkkenet og laget tavlevegg, på kjøkkenet. I tillegg har jeg ordent til 50-årslag ink bakt, for min mamma. Og alt annet som hører mammarollen til da, bhg, skole, lekser, mat, lege osv.
I dag er det fest, men blir en rolig Grøten, i kveld.

Resultatet, et pent hjem, såre fingre og noe blå-aktige poser under øya.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 10:07   #42
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se der, ja. Nå ble det veldig mye bedre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 10:10   #43
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble flott!!

Gammel 11-03-11, 12:01   #44
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ble fint ja. Lurer på å gjøre noe med min vegg også, men jeg har så stygg ovn at jeg tror den ville kommet enda bedre frem med hvit bakvegg og det er ikke ønskelig.

Gammel 11-03-11, 13:03   #45
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Tror dette blir mitt neste hjemme alene prosjekt, Knallfint ble det!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 14:17   #46
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk!!

Bare å sette igang jenter!!!

Gleder med til før og etterbilder nå.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.