Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 09:54   #121
Line123
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har shoppet dette.
http://www.landstil.com/picview.asp?pid=115396
Er det noen som har tips til cardigan eller tunica som jeg kan kjøpe til dette settet. Det består av en underkjole og tights.
Blir kjempeglad for tips om hva dere ville ha brukt dette til

Line123 er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 09:56   #122
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde det var blå jeg skulle ha. Det viste seg å være helt feil da jeg fikk sett dem, det var selvfølgelig den hvite som måtte bli med hjem.

Gammel 06-03-11, 10:03   #123
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne genseren (i den gråaktige mørkeblåfargen), og
denne jeansen, begge fra Tiger. Jeg har jeansen fra før i lysegrått, og det er den beste og fineste jeansen jeg har hatt.

Hjemmesiden nektet å la meg linke direkte til bildene.

Sist redigert av Nera : 06-03-11 kl 10:10.
Nera er ikke aktiv  
Gammel 07-03-11, 18:49   #124
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har min lekre cambridge satchel kommet Min er italian red!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image3xl.jpg (23,3 KB, 42 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 07-03-11, 23:32   #125
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da har min lekre cambridge satchel kommet Min er italian red!

Den var jo superfin!!!!
Hvor har du kjøpt??

elle er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 00:35   #126
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg trodde det var blå jeg skulle ha. Det viste seg å være helt feil da jeg fikk sett dem, det var selvfølgelig den hvite som måtte bli med hjem.

Veldig fin

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 12:08   #127
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av elle, her.

Den var jo superfin!!!!
Hvor har du kjøpt??

Denne bestilte jeg fra ebay. Tror det var en butikk i Leichester som hadde lagt den ut der.

iben er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 14:29   #128
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilt meg Lee Jade bukse hos Ellos, og fått 50 % rabatt
Håper den passer nå da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 15:08   #129
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er resultatene fra min shopping spree i Edinburgh og Glasgow sist uke.

Sko fra Dr.Martens

Diverse basic topper fra Hollister

Trenchcoat fra Louche

Kjole fra Eucalyptus Clothing

Skjorte fra Desigual

Topp fra Ness

Gammel 08-03-11, 15:11   #130
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Myyyye fint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 15:38   #131
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har bestilt denne toppen (i svart) fra Whyred:

Og denne t-skjorta i mørkeblått.

Begge deler fra Nelly.com. Jeg sitter nemlig og retter oppgaver så jeg får vondt i hodet, og hadde en rabattkode på 100 kroner jeg måtte få brukt.

Gammel 08-03-11, 21:15   #132
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg sitter nemlig og retter oppgaver så jeg får vondt i hodet, og hadde en rabattkode på 100 kroner jeg måtte få brukt.

Så flott at du fikk så mye for dine 100 kr, da !

Gammel 08-03-11, 21:21   #133
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Kosebukse

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 21:23   #134
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fjellvotter

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 21:24   #135
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Så flott at du fikk så mye for dine 100 kr, da !

Veeel....

Gammel 08-03-11, 22:08   #136
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En helt grei bluse til bruk på jobb (fra Lindex) ble med hjem i går:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 23:39   #137
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Får ikke lagt inn bilde nå men har kjøpt rosa Bergans anorak og Bergans Tønsberg jakke, type canvas jakke, i grå. Ikke fått de, bestilt gjennom svigerinne med halv pris.

Tønsberg jakka

Sist redigert av Zip : 09-03-11 kl 10:56.
Zip er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 13:10   #138
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen har vært på senteret her i dag og kjøpt med denne til meg

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 13:38   #139
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det var en veldig fin olajakke.

Gammel 10-03-11, 13:48   #140
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte meg denne i dag. Håper på litt mildere dager snart så jeg kan få brukt den.

Morella er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.