|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#104 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FPHar rine hun rødhårete i frustrerte fruer i avataren sin? Jeg tenker at hun ser sånn ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FPJeg oppfatter Esme som langt fra stille. Skremmern er litt skummel men ser snill ut på bilder. Så jeg redigerer meg selv. Jeg skaper bilder, men ikke basert på utseende men mer på personlighet.
![]() |
#107 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FPJeg ble veldig overrasket da jeg møtte Irma, jeg hadde sett for meg henne som liten, lys og meget bestemt og høyrøstet av en eller annen merkelig grunn.
![]() |
#109 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP
Da må du se i speilet igjen. Du er kjempeflott (iallefall på bilder som jeg har sett). Vel, har ikke sett deg i bikini, så appelsinhuden kan jeg ikke si noe om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP
En annen jeg har møtt med det navnet. Eller, huff nå er jeg frekk, du ser sikkert ikke slik ut, men jeg får et innfall mot søsteren til Doug i den serien... Doug & Carrie. Husker ikke navnet. Det er bare basert på navnet og ikke på noe du har sagt
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FPDet som overrasker meg mest egentlig er dialekter. Jeg vet jo som regel hvor folk kommer fra, men uansett så har jeg ikke tenkt meg personen med dialekt. Og så er det jo noen som har helt feil dialekter i forhold til hvor de bor som Skilpadda og him. Men nydelige dialekter er det! |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
forumverden, fp- medlemmer, irl, møte |
|
|