Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 20:53   #101
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Du er avataren din. (Vel, egentlig ikke. Jeg har sett bilde av deg på msn'en din.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 21:03   #102
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Nei jeg pleier ikke å danne meg bilder av folk. Derfor blir jeg sjelden sjokkert.

Gammel 08-03-11, 21:09   #103
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner jeg blir engstelig hvis noen tror jeg ser ut som avataren min. Men på rett dag kan jeg absolutt høres ut som den.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 21:51   #104
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Har rine hun rødhårete i frustrerte fruer i avataren sin? Jeg tenker at hun ser sånn ut.
Maverick har jeg et bilde av som hun Shane i The L word. Uten at jeg vet hvorfor.

Hattifnatten ser jeg for meg som en veldig ordentlig dame med ben i nesa.
Esme som en smart dame som har evnen til å sette folk på plass uten å rope. En litt stille autoritet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 21:56   #105
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg oppfatter Esme som langt fra stille. Skremmern er litt skummel men ser snill ut på bilder. Så jeg redigerer meg selv. Jeg skaper bilder, men ikke basert på utseende men mer på personlighet.

Gammel 08-03-11, 21:58   #106
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Nei ikke stille sånn, men ser for meg Esme som får respekt uten å måtte heve stemmen eller være ufin. Man hører liksom bare etter.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 22:11   #107
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble veldig overrasket da jeg møtte Irma, jeg hadde sett for meg henne som liten, lys og meget bestemt og høyrøstet av en eller annen merkelig grunn.
De andre jeg har møtt har stort sett svart til forventningene, bortsett fra kanskje Iset, det tok lang tid før jeg klarte å fatte at den sjenerte jenta jeg hadde foran meg var Iset liksom.

Gammel 08-03-11, 22:20   #108
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har masse appelsinhud, er rødhåret og formet som et tre

Gammel 08-03-11, 22:44   #109
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har masse appelsinhud, er rødhåret og formet som et tre

Da må du se i speilet igjen. Du er kjempeflott (iallefall på bilder som jeg har sett). Vel, har ikke sett deg i bikini, så appelsinhuden kan jeg ikke si noe om.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 23:43   #110
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, der har du meg. Men hvilken navnesøster?

En annen jeg har møtt med det navnet. Eller, huff nå er jeg frekk, du ser sikkert ikke slik ut, men jeg får et innfall mot søsteren til Doug i den serien... Doug & Carrie. Husker ikke navnet. Det er bare basert på navnet og ikke på noe du har sagt

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 02:24   #111
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som overrasker meg mest egentlig er dialekter. Jeg vet jo som regel hvor folk kommer fra, men uansett så har jeg ikke tenkt meg personen med dialekt. Og så er det jo noen som har helt feil dialekter i forhold til hvor de bor som Skilpadda og him. Men nydelige dialekter er det!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumverden, fp- medlemmer, irl, møte

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.