Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 21:24   #10
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?

Jeg synes lett det blir mer stress av å ikke planlegge enn å planlegge, så har vi tid og overskudd planlegger vi gjerne relativt detaljert.

Jeg planlegger som regel restaurantbesøkene på forhånd, siden jeg foretrekker å booke sånn at vi er sikret plass. Dessuten forestillinger av ulike slag, siden det gjerne må kjøpes billetter. Noen ting kan jo bare gjøres bestemte dager eller tidspunkter, og dermed er det stort sett en slags skisse for turen på plass. Dette gjøres før vi drar hjemmefra.

I tillegg har vi som regel med oss bærbar, og sørger for at vi har hotellrom med internettilgang. Dette bruker vi til å undersøke muligheter og booke ting som vi får lyst til underveis. Butikker er mer spontant, vi liker å rusle rundt, se hva vi finner. Samme med caféer og sånn, så vi setter gjerne av litt rusle-tid på programmet.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
ferieplanlegging

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.