|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SukkerslaveJeg har bestemt meg for å definere det som unødvendig sukker, som i godis, og spesiellt sjokolade i mitt tilfelle. Jeg skal unngå dette mest mulig, og hvertfall i uka. Jeg kommer til å tillate frukt, yoghurt og frokostblanding med rosiner og sånt. Kjeks, is og kaker er kun bursdagsmat. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SukkerslaveSå bra!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#83 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerslave
Jeg hiver meg på, og kjører samme opplegget. Dag en har gått finfint så langt.
|
|
|
#84 |
|
I farta!!
|
Sv: SukkerslavePepsi Max gjør at mitt sukkersug slår inn for fullt. Jeg har vært litt av og på med Pepsi Max men har nå siden november gått ned 8 kg og har hatt null problem med søtsaker. Hatt mer lyst på knekkebrød, frukt, brød og skikkelig mat om kvelden. Da har jeg ikke drukket Pepsi Max. Nå har det blitt litt Pepsi Max i det siste og jeg er på leit i skapa etter søtsaker eller noe som ligner med en gang. Helt ekstremt. Så bort med brusen er første prioritet her nå.
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: SukkerslaveHøres ut som om du har en bra plan, Krem! Jeg tror det er lurt å ikke være alt for streng hvis en ikke er nødt til å kutte absolutt alt av sukker, da er det nok lettere å holde på det. Det fine er at du etter all sannsynlighet vil få mindre lyst på sukker etterhvert! Stabilt blodsukker er alfa og omega, så det er bra du er bevisst på det.
|
|
|
|
#87 |
|
snart helsesøster
|
Sv: SukkerslaveJeg er også avhengig. Sukk. Men jeg har også prøvd lavkarbo, og ja, det tar bare tre dager :enig:
|
|
|
#88 |
|
...
Sv: Sukkerslave
|
|
|
#90 |
|
Pauset
|
Sv: SukkerslaveEller. Jeg har drukket juice, men det går ikke under "sukker" for min del. Det er frukt, og det vil jeg spise. Føler ikke at dagen har vært ille heller, for jeg har spist litt hver 3 time. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
...
Sv: SukkerslaveJeg begynner i morra.
|