Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-11, 18:46   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Var jeg

Trenger da ikke være flau. Behagelig er da noe å være stolt av. At du er litt mere beskjeden enn du er på nett er jo ikke negativt (Er jo ikke ofte vi har møttes så det kan jo være grunnen) Du er utrolig flink til å formidle deg når du skriver. Selv skravler jeg vel mye.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:52   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Trenger da ikke være flau. Behagelig er da noe å være stolt av. At du er litt mere beskjeden enn du er på nett er jo ikke negativt (Er jo ikke ofte vi har møttes så det kan jo være grunnen) Du er utrolig flink til å formidle deg når du skriver. Selv skravler jeg vel mye.

Sjenert har jeg vel alltid vært, helt til jeg blir skikkelig husvarm. Da er jeg, i følge de rundt meg, ei skravlebøtte av rang

Takk for gode ord forresten.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:54   #3
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Sjenert har jeg vel alltid vært, helt til jeg blir skikkelig husvarm. Da er jeg, i følge de rundt meg, ei skravlebøtte av rang

Takk for gode ord forresten.

Da får du komme å bli husvarm da. Har mye å skravle om

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumverden, fp- medlemmer, irl, møte

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.