|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dine beste coverlåter?Gitarkamerater (iik!) til tross; jeg synes Kurt gjorde en finfin versjon av U2s "Beautiful Day". Faktisk. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dine beste coverlåter?Og jeg ble faktisk sånn inni-hjertet-glad da jeg hørte Kurt Nilsen Walking in the air til jul
|
|
|
#43 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Dine beste coverlåter?En av de beste re-makene fra 90-tallet, og langt finere og meningsfull enn originalen med The Police: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#44 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Dine beste coverlåter?Dere vet at originalen ikke er Jeff Buckley, ikkesantikkesant? :tror heller at folk er uopplyste enn at de ikke deler min smak: (Kilde: youtube.com) Ellers har faktisk Rufus Wrainwright en ikke-fæl-versjon. Den når ikke til knehasene, men dog. (Kilde: youtube.com)
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 07-03-11 kl 11:00. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dine beste coverlåter?
Kate Bush lite tiltalende?! :skingrestemme:
Det er jo ikke en cover da. Det er en sampling, i tillegg til at de har skrevet om teksten. Menigsfull-schmeningsfull sier jeg. Puffern så hvertfall sitt snitt til å bruke kompisens død til å virkelig etablere sin egen karriere.
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Sv: Dine beste coverlåter?Du er søt når du er religiøs, Candy. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#49 |
|
flisespikker
|
Sv: Dine beste coverlåter?Jeg har ellers alltid hatt sansen for Nick Cave-albumet Kicking Against the Pricks, som vel bare er coverlåter. For eksempel By the Time I Get to Phoenix og Something's Gotten Hold of My Heart.
|
|
|
#50 |
|
Guardian of the galaxy
|
Cohen er en slik som jeg elsker, men glemmer. Hver gang jeg tilfeldigvis dumper borti den stemmen så er jeg overbevist om at jeg er den største fanen i verden, men så VIPS! er han ut av hodet mitt.
Kate Bush hadde ikke fått synge til meg mot betaling, en gang.
|
|
|
#51 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Dine beste coverlåter?Men NÅ liker du Cohen igjen, Cherryberry?
|
|
|
#52 |
|
flisespikker
|
Sv: Dine beste coverlåter?Tom Waits har jo ellers den nydeligste Somewhere. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#53 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
![]() |
|
|