Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 22:33   #341
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hva leser du nå?

leser Innsirkling 2... kjempebok!!

Har lest utrensking av Sofi Oksanen, verdt å lese!

Gammel 27-02-11, 22:41   #342
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

1900 Morgenrød - Gunnar Stålesen.
Innsirkling - Carl Frode Tiller
Vidunderbarn - Roy Jacobsen (lydbok)

Gammel 28-02-11, 09:24   #343
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Billionaire boy av David Walliams.

Gammel 28-02-11, 10:59   #344
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Bare noen få sider igjen av boken Hotellet på Hjørnet av Bitter og Søt (Jamie Ford)
Vakker vakker bok! Anbefales

Gammel 28-02-11, 14:22   #345
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på Mammut og rasket med meg Espen Haavardsholms "Tjue". Innsirkling jafset jeg i meg på en kveld, veldig fin bok!

Gammel 01-03-11, 23:33   #346
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser Freedom av Jonathan Franzen. Fine boken.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 02-03-11, 12:39   #347
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Innsirklingen 2 er boken jeg holder på med nå.

Gammel 03-03-11, 12:49   #348
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The Crippled God av Steven Erikson. Tiende og avsluttende bind i serien Malazan Books of the Fallen. Episk fantasy hinsides alle begrensninger.

Gammel 03-03-11, 13:13   #349
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Ferdig med Den dagen jeg døde av Tammy Cohen

Leser nå Om du kunne se meg nå av Cecelia Ahern

Gammel 03-03-11, 13:47   #350
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Leser fortsatt Crimes of Love av Marquis de Sade, men har også startet på Sara's Key av Tatiana de Rosnay.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 16:29   #351
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå leser jeg "Fyrmesterens datter" av Ann Rosman. Svensk krim ala Camilla Läckberg, men ikke fullt så bra. Får ikke helt tak på den, men den er ok.

Sissel er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 20:26   #352
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser Bomerang av Tatiana de Rosnay. Jeg liker den og må nok lese Saras nøkkel av samme forfatter.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 22:08   #353
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat avsluttet Sekskanten av Ebba Haslund.

Gammel 07-03-11, 22:35   #354
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skammen av Bergljot Hobæk Haff.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 07-03-11, 22:48   #355
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har debutert som lydboklytter! Hadde en liten rad med lydbøker stående i hylla, og valgte den som fristet mest: Nicole Krauss: Kjærlighetens historie. Virker lovende så langt! Genialt å bruke iPhonen til slikt, og å kunne fylle dødtiden på t-bane og til og fra t-bane med noe som både er underholdende og meningsfullt.

Men oppleseren har en veldig dyp basstemme, noe som innimellom er plagsomt. *Sarte ører*

Gammel 08-03-11, 11:40   #356
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har "Avdøde ønsket ikke blomster" av Gerd Nyquist på lydbok for bussturer. (blir kvalm av å lese på buss). Har lest den flere ganger, men den er så fornøyelig at jeg tåler gjenhør.

Gammel 08-03-11, 11:55   #357
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Skammen av Bergljot Hobæk Haff.

Hva synes du om denne boka? Jeg har lånt den en gang, men kom aldri til å lese den før jeg måtte levere den igjen. Det eneste jeg fikk med meg var mange tettskrevne sider, i utgangspunktet lite fristende.

Gammel 08-03-11, 12:20   #358
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg har "Avdøde ønsket ikke blomster" av Gerd Nyquist på lydbok for bussturer. (blir kvalm av å lese på buss). Har lest den flere ganger, men den er så fornøyelig at jeg tåler gjenhør.

Å, Gerd Nyquist!

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hva synes du om denne boka? Jeg har lånt den en gang, men kom aldri til å lese den før jeg måtte levere den igjen. Det eneste jeg fikk med meg var mange tettskrevne sider, i utgangspunktet lite fristende.

Nå er ikke jeg Divine, men jeg svarer likevel: Skammen er en av de aller beste bøkene jeg har lest. Anbefales på det varmeste.

Jeg leser Nådens omkrets av Jørgen Brekke, ny norsk krim mottatt fra Bokklubben.

Gammel 08-03-11, 12:23   #359
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Si mer, da Elinblu! Fortell hvorfor "Skammen" er en av de aller beste bøkene du har lest!

Gammel 08-03-11, 12:24   #360
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Det greier jeg ikke, for det er over 10 år siden jeg leste den. Men den var veldig gripende.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.