Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-11, 00:57   #261
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva svarer man da? Om man vil gi en kjapp beskjed tilbake om at det der er lavmål?

Jeg kommenterte hos en jeg var overrasket over å se den hos at "Jøss, jeg trodde ikke DU var mørkeredd".

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 05-03-11, 01:02   #262
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva svarer man da? Om man vil gi en kjapp beskjed tilbake om at det der er lavmål?

"De som drar på tokt til isødet uten tillatelser gjør det fullt klar over hva de risikerer. Mange av de som kommer ulovlig til Norge gjør det for å komme unna uholdbare situasjoner for seg selv og familien. Selv om du støtter Berserk og Jarle Andhøy kan du gjøre det uten å sparke nedover." Noe sånt?

Gammel 05-03-11, 07:51   #263
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To av mine "venner" postet Berserk-statusen og jeg må innrømme at jeg er både overrasket og skuffet. Må roe sinnanerva litt før jeg svarer, kjenner jeg.

Gammel 05-03-11, 08:25   #264
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forundrer meg alltid over at mennesker som påstår at de elsker landet vårt har så innmari mye stygt å si om det.

Gammel 05-03-11, 08:53   #265
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

To av mine "venner" postet Berserk-statusen og jeg må innrømme at jeg er både overrasket og skuffet. Må roe sinnanerva litt før jeg svarer, kjenner jeg.

En jeg har lagt til nå nylig postet den i sin, og han fjernet det noen minutter etter at jeg hadde svart.

Gammel 05-03-11, 09:15   #266
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 05-03-11, 09:44   #267
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forundrer meg egentlig mest over at man sletter venner på FB etter hva de skriver i statusoppdateringene sine. Man vet jo som regel om folk er idioter før man legger dem til som venner, og skulle det dukke opp ting etter hvert, er det vel litt dramatisk å slette dem fra lista. For, ja, det er bare en FB-liste, ikke gjestelista til brullupet ditt. Og at "sug & svelg -god helg- kvalifiserer til sletting, knegger jeg godt av.

rine er ikke aktiv  
Gammel 05-03-11, 09:50   #268
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Reiser du ulovlig inn i isødet i Antarktis kan du få bøter og fengselsstraff. Reiser du ulovlig inn i Norge får du trygd, hus og utdanning. Sett denne på din status om du støtter Jarle & Berserk!

UFF! Ingen hos meg har postet den, heldigvis.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 05-03-11, 09:56   #269
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker aldri fw-meldinger i statusfeltet, og jeg ignorerer alle fw-meldinger i venners statusfelt.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 05-03-11, 12:06   #270
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg forundrer meg egentlig mest over at man sletter venner på FB etter hva de skriver i statusoppdateringene sine. Man vet jo som regel om folk er idioter før man legger dem til som venner, og skulle det dukke opp ting etter hvert, er det vel litt dramatisk å slette dem fra lista. For, ja, det er bare en FB-liste, ikke gjestelista til brullupet ditt. Og at "sug & svelg -god helg- kvalifiserer til sletting, knegger jeg godt av.

Det er ikke alle som har bare venner på listen på FB. Jeg har alt fra folk jeg spiller spill med, til perifere bekjente, til kontakter som kan være greie å ha der til venner og familie. Det er ikke særlig vanskelig å fjerne en perifer bekjent som var mer dust enn man trodde altså.

Gammel 05-03-11, 12:28   #271
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Reiser du ulovlig inn i isødet i Antarktis kan du få bøter og fengselsstraff. Reiser du ulovlig inn i Norge får du trygd, hus og utdanning. Sett denne på din status om du støtter Jarle & Berserk!

Lurer på om denne Jarle setter pris på denslags sympati? Stakkars sneversynte lavpannede idioter. Tror jeg har 15 på lista som har postet crapet, og et par av dem hadde jeg forresten trodd LANGT bedre om.

Denne har overraskende mange av mine bekjente også postet, jeg er målløs.

Gammel 05-03-11, 13:01   #272
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det er ikke alle som har bare venner på listen på FB. Jeg har alt fra folk jeg spiller spill med, til perifere bekjente, til kontakter som kan være greie å ha der til venner og familie. Det er ikke særlig vanskelig å fjerne en perifer bekjent som var mer dust enn man trodde altså.

Jeg vet at det ikke er vanskelig å fjerne folk, jeg ser bare ikke at en sug&svelg-kommentar kan være provoserende nok til å gå til det skrittet. Personlig ville jeg sett på en slik kommentar som forfriskende-i motsetning til de sedvanlige "endelig helg og rødvin"- kommentarene fra de andre 200 vennene. :liker variasjon:

rine er ikke aktiv  
Gammel 05-03-11, 13:07   #273
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har den Berserk-statusen til og med blitt sitert i en egen tråd på det andre forumet jeg er på, med kommentaren "Kunne ikke ha vært mer enig!" fra hun som la den ut. Heldigvis får hun høre det, da - selv om det er opptil flere som er så enige, så enige også.

Gammel 05-03-11, 14:07   #274
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jepp.

Gammel 05-03-11, 15:10   #275
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ah. Jeg har gått gjennom statusene mine og funnet mer hinting. "Min venn Murphy" - uten noen nærmere forklaring. :går og skammer seg:

Gammel 05-03-11, 23:43   #276
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Woops - der dukket det opp hos to bekjente hos meg og - mann og kone, ja ja - de fortjener hverandre. :sletter:

Gammel 06-03-11, 00:37   #277
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Woops - der dukket det opp hos to bekjente hos meg og - mann og kone, ja ja - de fortjener hverandre. :sletter:

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 12:39   #278
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kommenterte første gangen jeg så den med: "Vits å sammenligne rikmannsgutta som vil tøffe seg i Antarktis med de svakeste menneskene vi har her i landet. Dessuten må man vel strengt tatt ha lovlig opphold for å få trygd."

Jeg angret litt etterpå for egentlig bruker jeg å være god på å ignorere og kommentaren kan kanskje oppfattes som litt krass, men jeg syns virkelig at meldinga var skikkelig lavmål og vitnet både om uvitenhet og fremmedfrykt. Satusmeldinga ble riktignok slettet etter at jeg kommenterte, men det dukket jo opp tre andre like etterpå.

Fatter virkelig ikke hvorfor man skal benytte enhver anledning til å rakke ned på innvandrere og flyktinger.

Gammel 06-03-11, 12:47   #279
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg vet at det ikke er vanskelig å fjerne folk, jeg ser bare ikke at en sug&svelg-kommentar kan være provoserende nok til å gå til det skrittet. Personlig ville jeg sett på en slik kommentar som forfriskende-i motsetning til de sedvanlige "endelig helg og rødvin"- kommentarene fra de andre 200 vennene. :liker variasjon:

Enig.

Og innser at jeg har bare oppegående venner, for jeg har ikke hatt en eneste Berserk-melding på minn vegg. Men "sug og svelg, god helg" hadde ligget an til en "liker" hos meg. :enkel:

Ellers har jeg fnist litt av venninnen min som har sjekket oss inn både her og der i helgen, uten å vite at jeg har blokkert den muligheten hos meg, noe hun tydeligvis ikke blir gjort oppmerksom på.

Gammel 06-03-11, 13:11   #280
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Ellers har jeg fnist litt av venninnen min som har sjekket oss inn både her og der i helgen, uten å vite at jeg har blokkert den muligheten hos meg, noe hun tydeligvis ikke blir gjort oppmerksom på.

Sjekket inn? Hva er dette?

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.