|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er Tootikki mann eller kvinne?
Ah, du snakker om de Barne-TV-tingene, ja, jeg lurte på om dere snakket forbi hverandre.
![]() |
#22 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Er Tootikki mann eller kvinne?Aha, så det finnes animerte spillefilmer i tillegg til barnetv-mølet og filtfigurfilmene? :forvirret: Jeg skjønner nå hvor old school jeg er på Mummifronten som sitter med mine fillete gamle bøker fra 50-tallet, arvet av far.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Sviiisj!!
|
Jeg tok feil. De er laget av Telescreen, de samme som også har laget "kometen kommer". Jeg elsker anime, og synes stilen passer godt til Mummi-universet. Det var også Telescreen som var de eneste som fikk kontakt med Janson-familien på å lage tegnefilmene, etter flere tilbud fra andre produsenter.
![]() |
#24 |
© All rights reserved
|
eg liker veldig godt de animerte barneTV-filmene, men jeg har, som sagt, aldri lest bøkene.
J |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Filtfigurfilmene finnes på DVD, jeg bestilte de nylig fra bokklubben. Det var et gledelig gjensyn for meg, og Rabalder likte de også (selv om han synes maurløven og Hufsa var litt skumle).
![]() |
#27 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Tootikki mann eller kvinne?Jeg har alltid trodd at det var en gutt!
![]() |
#30 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Men på den ANDRE SIDEN av koppen(som jeg faktisk drikker te av akkurat no <3) vasker hun vinduet. Da MÅ hun vel være kvinne.. ;D |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|