|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Nei. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Nei, den der var jeg skeptisk til, gitt.
|
|
|
#24 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Nå fikk jeg litt sjokk! - Jeg gikk inn på siden og så bildet av dama det gjelder - og hun kjenner jeg! - Hun er veldig "skikkelig" hun altså, så jeg tror virkelig ikke at dere blir lurt i form av at dere ikke får kjolen.
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Nei, det ville jeg aldri gjort. Til en pris på 5000 kr må man da nesten kunne få sydd seg noe fint hos en skredder også, som man kan være med på å utforme selv, og som garantert vil sitte som et skudd?
|
|
|
|
#26 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Jeg hadde aldri gjort det.
|
|
|
#27 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Og så er det jo det poenget at man kopierer noen andres mønster. Jeg syns ikke det er helt OK, jeg. Det er tross alt noen som har brukt tid og krefter på å lage mønsteret til drømmekjolen.
|
|
|
#29 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?bruden.org tilhører hun her damen:
|
|
|
#30 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Nei, det ville jeg ikke gjort altså. Du kan få fine kjoler sydd i Kina, men da bør du være tidlig ute og ha en back-up. Ikke minst tror jeg kanskje brudekjolen får være, det er tross alt en BIG deal.
|
|
|
#31 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Et alternativ er å søke på kjolemodellen og kjøpe den til halv pris fra USA.
|
|
|
#32 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Jeg ville ikke kjøpt brudekjole der, mest på grunn av det Lille meg også påpeker:
Men også fordi man ikke vet hva man får. Da jeg skulle kjøpe brudekjole lette jeg rundt på ebay, og mange av de som opererer med å sy kopikjoler har veldig mye dårlige tilbakemeldinger fra de som har kjøpt. Kjolene har en helt annen kvalitet enn orginalkjolene.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Grunnen til at hun ikke er registrert i Brønnøysund og identifisert på siden, er vel at hun ikke ønsker å oppgi hvor eierne av kjolemodellene og merkenavnene hun stjeler fra skal sende søksmålene, og futen skal sende skattekravene sine? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
heimføing
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?
Høres ut som en fin grunn til ikke å handle på nettsider som denne. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mother of Dragons
|
Ah, selvfølgelig. Ja, det er nå et poeng for å la være å bestille også, selv om det ikke skulle være noe økonomisk risiko i det.
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Den er jo bare sikker med tanke på at folk ikke får tak i informasjonen din. Du er fremdeles ikke garantert å få varen du betaler for.
|
|
|
#38 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Ville dere handlet brudekjole her?Nei, jeg hadde (og har!) kjøpt rett fra et firma i Kina. Det har jeg gjort. Jeg betaler 3000,- for kjolen min, inkl. porto og hastebestilling. De syr den på 15 virkedager, etter mål. Da har jeg allikevel tid til å finne noe annet dersom denne kjolen av en eller annen grunn ikke kan brukes. Min er i Production Stage 5 of 6 nå, så den sendes snart. Hvis den er fin (det håper jeg jo! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Salt in the rainbow
|
Nei, men da refunderer PayPal det du har betalt. |
|