Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-11, 19:48   #341
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg ble syk da.
På flyplassen vurderte jeg likevel stikke innom den skjønne butikken der, men jeg orket rett og slett ikke. :syk:

Gammel 20-02-11, 19:50   #342
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Men det lå en pakke fra Mads&Mille og ventet på meg hjemme da )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 19:53   #343
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvada, hvada?

Jeg var jo lykkelig over å endelig ha fått pakke fra Lisen. Den kom omsider etter at vi hadde etterlyst den hos utenlandsavdelingen. De ante ikke hvordan det hadde skjedd, men den hadde havnet hos en ikkekesisterende dame med samme fornavn på Ranheim. Det var ikke min eller Lisen sin feil for å si det sånn. Men posten ordnet opp i full fart da de fant ut av det, det skal de ha.

Gammel 20-02-11, 19:54   #344
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lykkelykkelykke...

Gammel 20-02-11, 19:56   #345
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvada, hvada?

Jeg var jo lykkelig over å endelig ha fått pakke fra Lisen. Den kom omsider etter at vi hadde etterlyst den hos utenlandsavdelingen. De ante ikke hvordan det hadde skjedd, men den hadde havnet hos en ikkekesisterende dame med samme fornavn på Ranheim. Det var ikke min eller Lisen sin feil for å si det sånn. Men posten ordnet opp i full fart da de fant ut av det, det skal de ha.

Den Mable-kjolen fra Chill. I brun. Jeg bestilte M, og synes i grunn den er pittelitt stor. Men vi får se.
Ekstremt fornøyd med effektiviteten til MM.

Gammel 20-02-11, 20:25   #346
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nå drømmer jeg også om denne. Den var lekker! Og litt penkjole? Jeg har ingen penkjole. Er det en unnskyldning?

Veldig god unnskyldning.
Jeg må nok ha den kjolen. Får satse på at de ikke blir revet bort med det samme.

Gammel 20-02-11, 20:40   #347
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte denne i offwhite eller kasnkje eggskall, ganske mørk og i frotte lignende stoff. Dekoren er mindre synlig. Ikke veldig praktisk farge, men den eneste. De ventet den ikke i flere farger. Det ble betalt tre slike kjoler samtidig kl 15 i går, håper det er tilfeldig og ikke sommerens uniform.

Gammel 20-02-11, 20:52   #348
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://madsogmille.dk/shop/voksen/od...ress-berry.asp

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:12   #349
Line123
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synes disse kjolene var så flotte
http://mariaivan.no/host_kolleksjonen.html
Er det noen som vet priser eller har vært borti klær fra henne før

Line123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:28   #350
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line123, her.

Synes disse kjolene var så flotte
http://mariaivan.no/host_kolleksjonen.html
Er det noen som vet priser eller har vært borti klær fra henne før

De selger dem på Husfliden her i byen. Virker som det er god kvalitet og fint snitt , men mener å huske at de er dyre (lurer på om ikke kjolene koster mellom 2500 og 3000, men det er lenge siden jeg så på dem så jeg husker ikke nøyaktig.)

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 10:56   #351
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne, eller annen kul kjole fra Margot

Denne regnjakka fra Danefæ

Og noen stilige skoletter som ikke er svarte og for klassike. (Heller noen fra Art eller Camper)

Gammel 01-03-11, 11:51   #352
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne likte jeg da

Tror de har denne hos www.monicasdrommehage.noKatta.
Den er avbildet i dongeri, men de har den i "olive" også.
Usikker på om det er RIKTIG farge da
Kun L og XL da.

Gammel 02-03-11, 10:35   #353
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra Oasis var litt søt:

Og må må jeg bare vise denne til Kirsebær - fra samme butikk:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 11:05   #354
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Tror de har denne hos www.monicasdrommehage.noKatta.
Den er avbildet i dongeri, men de har den i "olive" også.
Usikker på om det er RIKTIG farge da
Kun L og XL da.

De har den på chicliving. Jeg vil ha den i sånn lys dongerifarge, det er liksom best til meg. Tror jeg.

Gammel 02-03-11, 12:14   #355
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg ønske meg veldig denne:

Gammel 02-03-11, 12:24   #356
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(...men akk så dyr for min lommebok. )

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 16:19   #357
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Litt søte

Gammel 02-03-11, 16:20   #358
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og disse:

Gammel 02-03-11, 16:40   #359
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nessie har generelt veldig god smak.

Gammel 02-03-11, 16:42   #360
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg drømmer om denne:

Men jeg sparer til shopping i Berlin.

Denne kjolen er helt fantastisk og jeg er på nippet til å kjøpe den som en gulrot for slankingen. Men det er skummelt, for kropppen endrer seg og det er vanskelig å si om jeg er en 40 eller en 38 når jeg er ferdig...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.