Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tid for middagsgjester

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-11, 22:13   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, men ikke som jeg ble nektet å være med på. Dvs. jeg var med så lenge det var naturlig, og ble lagt etterhvert.

Nei, absolutt ikke. Min seksåring legger seg gjerne da uansett. Det er allikevel en utenkelig tanke for meg, å skulle invitere gjester til en middag etter hans leggetid. Det betyr jo ikke at gjestene må gå hjem når han legger seg.

Når du skriver dette så får jeg følelsen av at du syns det er veldig feil å ha gjester uten at barna er involvert. Syns du det? Jeg har aldri nektet barna å være med på voksenmiddager etter deres leggetid - de har aldri opplevd det som noe problem eller noe de burde være med på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 22:24   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Når du skriver dette så får jeg følelsen av at du syns det er veldig feil å ha gjester uten at barna er involvert. Syns du det? Jeg har aldri nektet barna å være med på voksenmiddager etter deres leggetid - de har aldri opplevd det som noe problem eller noe de burde være med på.

Jeg håper at jeg er veldig klar på at jeg ikke sier at deres måte å gjøre det på er feil. Vi gjør det ikke og kommer nok ikke heller til å gjøre det.

På hverdagene inviteres gjester til et tidspunkt som passer både store og små. Ved vennemiddager i helgene fikser vi barnevakt. Snuppa hadde heller ikke villet legge seg med huset fullt av folk, så vi ville fått et problem.

Gammel 28-02-11, 22:26   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, jeg syns ikke det er problematisk i det hele tatt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.