Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er greia med "nazi"-alt mulig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 22:06   #26
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med "nazi"-alt mulig?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hmm.. Skjønner at jeg er gammeldags og utdattert. Hadde sønnen min kalt meg nazi-mamma hadde jeg blitt skikkelig lei meg, og sørget for at han fikk en ordentlig kunnskap om hva nazi egentlig er og hva de står for.

Som en person som har svært god kunnskap om nazisme, holocaust og den andre verdenskrig kan jeg trøste / skremme deg med at det ikke nødvendigvis hjelper.
Seneste i forrige uke fikk jeg sjansen til å si "vel, jeg er nazi på bilsikring, ok?" under en diskusjon.

Ord forandrer mening. Noen ganger går det kjapt, noen ganger tar det tid.
Selvsagt kan man klamre seg fast til den opprinnelige meningen og, i denne situasjonen spesielt, gjøre det til et monument over hva det pleide å bety, eller man kan godta evolusjonen språk til en hver tid gjennomgår.
I og med at det er fullstendig håpløst å stritte i mot så tenker jeg det er greiest å bare flyte med.

Dessuten så liker jeg at vi tar makten fra ordet.

I samme sjanger vil jeg anbefale den flotte South Park episoden "the F-word".
Sånn rent forøvrig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.