|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjesterVi har bare vennemiddager med barn foreløpig, og de starter gjerne i 16-tiden eller før, vi spiser og ungene leker og de drar hjem i 19-tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester
Men hvis barnet likevel skal legge seg/er lagt på den tiden gjestene kommer, så er det jo ikke nødvendig med blad og godteri og at det skal være stas med besøk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjesterNår vi har middagsgjester er barna som regel med under middagen. En av oss voksne legger dem etter maten, og så tar vi kaffen og desserten med gjestene senere i stua.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes det var lettere før, jeg. Da de var små. Da sovnet de tidligere og lettere og det var mulig å ha besøk i halv åttetiden uten at ungene var våkne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
Nei, men vi har vel de senere år erfart at de gangene vi har et eller annet etter leggetid snuser storebror det fort opp og er usannsynlig vanskelig å legge akkurat den dagen.
Jeg tror ikke ikke storebror har lagt seg før halv åtte siden han var baby. Den har vel vært kvart på åtte i mange år nå. Det betyr gjerne at han er våken når evt gjester kommer, og det hele blir rimelig fort bare tull - så lenge det er litt større greier både mannen og jeg skal være med på. Venninnebesøk og tebesøk og stikkeinnombesøk og sånt har vi jo stadig vekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|