Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-11, 18:20   #481
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Nei, Expedition dressen er hverken liten eller trang i størrelsen.

Men....snuppa har begynt å bruke skibuksen sin, men den trekker til seg alt mulig av støv og rusk....og det ser jeg dressen også gjør.

Noen flere som har opplevd dette ? Noe man kan gjøre ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 18:29   #482
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at skallbuksen også gjør det. Ikke expedition-dressen.

Gammel 20-02-11, 19:19   #483
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ser at skallbuksen også gjør det. Ikke expedition-dressen.

Hm...jeg synes at Exped.dressen var litt sånn også jeg.....

Gammel 20-02-11, 19:42   #484
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Nei, Expedition dressen er hverken liten eller trang i størrelsen.

Men....snuppa har begynt å bruke skibuksen sin, men den trekker til seg alt mulig av støv og rusk....og det ser jeg dressen også gjør.

Noen flere som har opplevd dette ? Noe man kan gjøre ?

Jepp. Skibuksa, vinterjakkene og expeditiondressen. De drar til seg sykt med møkk, det må være noe med det stoffet.

Gammel 20-02-11, 19:44   #485
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vanlige vintedressen gjoer ikke det i allefall, skallsettet kan jeg ikke uttale meg om foreloepig ...

Gammel 21-02-11, 13:07   #486
Lille Lone
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Lille Lone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Isbjørn sine skallklær er vantette og ikke minst vindtette, vi har også sluttet med regntøy på sommeren. Kan brukes i all slags vær, jakkene har snølåser som kan taes av om somemren. Buksene i str. 86/92 er like lange i bena som dressen i str. 92.
smakryp.no har også bra utvalg av Isbjørn

Lille Lone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 14:39   #487
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Vanlige vintedressen gjoer ikke det i allefall, skallsettet kan jeg ikke uttale meg om foreloepig ...

Hm....jeg hadde den vanlige dressen her en stund før jeg solgt den, og den dro også til seg. Men kanskje de blir bedre etter en vask

Gammel 23-02-11, 15:50   #488
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Da er en stk grønn Isbjørn vinterdress i hus. Kjøpt på salg til 50% på XXL på Forus. Passer neppe før om to vintre da, men gøy å prøve da.

De hadde 1 stk blå igjen i str 92 og 1 stk grønn i 86. Så hadde de en grønn vinterjakke i 98/104, noen sorte vinterjakker i 110/116, 1 grønn i 110/116 og noen få (3-5 stk kanskje) i 122/128. Løp og kjøp! Var forresten også noen få sorte fleecejakker, Isbjørn, alt halv pris.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:53   #489
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er den ment for neste sesong? Da hadde jeg kjøpt 104, uten tvil.

Fikk tak i 110 nå, halv pris. Lurer på om den da vil passe ham om to vintre eller om jeg bare skal bytte og få pengene igjen.

Gammel 23-02-11, 15:55   #490
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fikk tak i 110 nå, halv pris. Lurer på om den da vil passe ham om to vintre eller om jeg bare skal bytte og få pengene igjen.

Om du har tenkt å levere den inn igen, så vil jeg kjøpe den isteden...

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:00   #491
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg melder også intr. for str. 110 altså, hvis, hvis, hvis ...

Gammel 23-02-11, 17:57   #492
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Vil bare tipse om at jeg fikk mail med www.carl-co.se i dag, de har halv pris på alle salgsvarer, deriblant Isbjørn Expedition dress. Måtte taste inn en eller annen rabattkode som jeg selvfølgelig har sletta, men det er sikkert mulig å få tilsendt på mail om man spør dem

Gammel 23-02-11, 20:51   #493
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Vil bare tipse om at jeg fikk mail med www.carl-co.se i dag, de har halv pris på alle salgsvarer, deriblant Isbjørn Expedition dress. Måtte taste inn en eller annen rabattkode som jeg selvfølgelig har sletta, men det er sikkert mulig å få tilsendt på mail om man spør dem

Finner ikke dressen paa sidene deres jeg ...

Gammel 23-02-11, 21:20   #494
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Om du har tenkt å levere den inn igen, så vil jeg kjøpe den isteden...

Jeg tenker på det en liten stund jeg, OK, dvs til i kveld bare. Den blir for stor neste vinter, det er helt sikkert.

Gammel 23-02-11, 22:53   #495
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Finner ikke dressen paa sidene deres jeg ...

Den er borte vekk Den var der i går!

Gammel 23-02-11, 22:53   #496
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg tenker på det en liten stund jeg, OK, dvs til i kveld bare. Den blir for stor neste vinter, det er helt sikkert.

Hvilken av dressene er det forresten?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 22:56   #497
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Hvilken av dressene er det forresten?

Det er den "vanlige" tenker jeg siden den ikke her pels på kragen. Snøring i livet, nydelig dress.

Gammel 23-02-11, 23:00   #498
millact

Standard

Minni: Du var først, den er din om du vil. Send meg en PM.

Gammel 24-02-11, 17:24   #499
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Nå har vi fått dress i str 122 i hus. Den er stor ja, men ikke så stor at det ikke vil gå å bruke den til vinteren igjen, så jeg er nøgd!

*poff*

Sist redigert av Bomull : 25-02-11 kl 11:50.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 17:36   #500
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den grønne er så fin i fargen.

Jeg har kjøpt svart vinterbukse og grønn jakke til lillebror. Håper det passer til vinteren.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.