|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Dessuten driter jeg i alt sammen når kommentaren fra dustemannen var "åhja, så spennende da, jeg må svare på en mail her, vent lit..." på min "jeg surfer på Seychellene i september! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Shake it out!
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?
|
|
|
#23 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du må huske at menn ikke leser tanker eller følelser. Du må erklære høylytt at du forventer stooooor interesse for felles ferie NÅ, hvis ikke blir du sur og fornærmet. :been there:
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Jeg leste akkurat en artikkel om Mauritius i Vagabond (reisemagasin). Det lød veldig fristende og de oppfordret sterkt til å bo en del netter utenfor all inclusive-resortene også. Det rykket litt ekstra i reisefoten da jeg leste artikkelen.
|
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Jeg bare tuller, Lykken. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Peppy!
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Jeg liker klimaguiden til dinside.no. Den anbefaler Mauritius i september. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Ah, trodde det var krangel under oppseiling, jeg.
|
|
|
#30 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Det er forholdsvis rimelig å fly til Thailand, og der finnes mange barfot-i-sanden-utenfor-allfarvei-steder.
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
I farta!!
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Vi skal til Mauritius neste år, hele gjengen. Absolutt ikke all inclusive. Koster jo litt men håper det blir verdt det.
|
|
|
#33 |
|
Trøtt
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Jeg har vært på Maldivene og Seychellene, kan fortelle om det i morgen.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Jeg synes Mauritius er mye finere enn Bali. Og jeg ville heller dratt til Lombok enn Bali. Mer ro der, spesielt hvis du drar ut på en av Gili-øyene, husker ikke helt hva de het akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Hvis dere fortsatt leter kan jeg jo slenge ut et par tips til. Boracay, Filipinnene, nydelig strand, men ikke helt fredelig for det er en del strandselgere der. Langkawi, Malaysia, ikke vært der selv, men har hørt det er fint der. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Teller ned
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Rarotonga er min drømmesegtiløy. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Maldivene eller annen sydhavsøy, et par uker i september. Hjelp?Jeg har fått prisliste fra Seychellene.no som jeg skjønner fint lite av, bortsett fra at jeg ser at hvis vi later som om det er bryllupsreise eller bryllupsdagsreise (rundt jubileum, må vite) kan bruden få opptil 30 % rabatt. |
|
|
|
![]() |
|
|