Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-11, 23:37   #41
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Vi har denne typen i bukse. Kjøpt for en ukes tid siden, da den andre buksa gikk føyka. Fornøyd enn så lenge!
Hun er 135 cm og 29 kg. Str 10 år er romslig. Større enn Lindexbuksa i str 146. Holder nok neste sesong også-

Her i området selger de dressene til nedsatt pris. 699, mener jeg å huske.

Mi jente er 143 cm og 34 kg og har masse plass i str 10 år i dressen

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 06:56   #42
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jentene mine bruker Univern sine dresser, mener på at de går opp til str. 16år.

Gammel 03-02-11, 08:55   #43
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Og hvor får en kjøpt den type dress?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 10:10   #44
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt det på min arbeidsplass, det er Ak-maskiner. Jeg vet at de fører dette klesmerke rundt omkring i landet.

Og her er nettbutikken: http://62.101.194.13/ehandel/servlet...f.StartServlet

Men nå såg jeg at det var bare opp til 14år da.

Gammel 03-02-11, 11:13   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vet at flere i vår bhg bruker disse og er fornøyde.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:25   #46
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt det på min arbeidsplass, det er Ak-maskiner. Jeg vet at de fører dette klesmerke rundt omkring i landet.

Og her er nettbutikken: http://62.101.194.13/ehandel/servlet...f.StartServlet

Men nå såg jeg at det var bare opp til 14år da.

Jeg får ikke handlet i den nettbutikken og får heller ikke opp noen priser. Hva koster de dressene til barn? Er det stikk under foten på de dressene? Er det snølås, eller går dressen utenpå slalomstøvler? Vanntett? Finner ikke noe i produktbeskrivelsen om hvor mye vann den tåler.

Gammel 03-02-11, 12:39   #47
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg får ikke handlet i den nettbutikken og får heller ikke opp noen priser. Hva koster de dressene til barn? Er det stikk under foten på de dressene? Er det snølås, eller går dressen utenpå slalomstøvler? Vanntett? Finner ikke noe i produktbeskrivelsen om hvor mye vann den tåler.

Nå ser jeg at det er bare forhandlere som kan bestille der, beklager. Vi selger dressen for 769,- Det er gummistrikk under foten, har ikke snølås. Har ikke prøvd den med slalomstøvler, så det vet jeg ikke.

Sendte mail til Univern om hvor mye vann den tålte, her er svaret:
Hei
6740 er laget av et belagt materiale som tåler en vannsøyle på 10 000 og har pusteegenskaper på 5000.
Alle sømmer er tapet.

Det vil si at så lenge dressen er uten rifter tåler den ganske mye regn før den trekker vann.
Samtidig har dressene gode pusteegenskaper når den blir brukt I tørrvær.

NB!anbefaler ikke bruk av skylle midler da dette kan skade vanntettheten og reduserer pusteegenskapene.

Gammel 03-02-11, 13:42   #48
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Nå ser jeg at det er bare forhandlere som kan bestille der, beklager. Vi selger dressen for 769,- Det er gummistrikk under foten, har ikke snølås. Har ikke prøvd den med slalomstøvler, så det vet jeg ikke.

Nå har jeg funnet en forhandler av den dressen i nærheten av her jeg bor, men de skulle ha kr 1100,- for den. Fikk prutet ned 15%, men det var det så da blir det 935,-. Får innom og se på dressen i alle fall i morgen. Nå har jeg funnet et TTH dress i str. 140 også som jeg skal se på i kveld. Med 30% rabatt så kostet den nå kr 910,-. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt og håpet på, men stakkars mellomste tulla må få seg en ordentlig dress nå i alle fall. Lenge igjen av vinteren ennå og hun har bare dresser søsteren har slitt i stykker nå.

Gammel 03-02-11, 15:38   #49
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Nå har jeg funnet en forhandler av den dressen i nærheten av her jeg bor, men de skulle ha kr 1100,- for den. Fikk prutet ned 15%, men det var det så da blir det 935,-. Får innom og se på dressen i alle fall i morgen. Nå har jeg funnet et TTH dress i str. 140 også som jeg skal se på i kveld. Med 30% rabatt så kostet den nå kr 910,-. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt og håpet på, men stakkars mellomste tulla må få seg en ordentlig dress nå i alle fall. Lenge igjen av vinteren ennå og hun har bare dresser søsteren har slitt i stykker nå.

Viss du syns dressen ser bra ut, så kan jeg få sendt den her ifra. Det blir rundt 50 kr ekstra. Altså 819,-

Gammel 19-02-11, 21:23   #50
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Vet ikke om du har kjøpt dress, men her fant jeg noe http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=25935711

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 21:35   #51
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Vet ikke om du har kjøpt dress, men her fant jeg noe http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=25935711

Takk for tips. Det er akkurat den samme type dress jeg har kjøpt til største nå. Hun er storfornøyd.

Gammel 22-02-11, 12:24   #52
Left
Passiv

Standard

Viss du syns dressen ser bra ut, så kan jeg få sendt den her ifra. Det blir rundt 50 kr ekstra. Altså 819,-

Hvis ikke Elisabeth er interessert, så er kanskje jeg det. Vi ønsker oss veldig en dress i str. 140 (hvis de er normale i størrelsen ja), hvis de er store så holder det kanskje med 134.

Jeg så på de Nofa-dressene også, og lurer litt på hvilken som er best?

Sist redigert av Left : 22-02-11 kl 12:31.
  Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:00   #53
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvis ikke Elisabeth er interessert, så er kanskje jeg det. Vi ønsker oss veldig en dress i str. 140 (hvis de er normale i størrelsen ja), hvis de er store så holder det kanskje med 134.

Jeg så på de Nofa-dressene også, og lurer litt på hvilken som er best?

Vi har igjen i blått, i størrelse str. 140. Viss du er interessert, så kan jeg få sendt den på mandag.

Gammel 25-02-11, 11:05   #54
Left
Passiv

Standard

Vi har igjen i blått, i størrelse str. 140. Viss du er interessert, så kan jeg få sendt den på mandag.

Har avtale om å kjøpe en rød dress av en på finn - tror det var akkurat de samme dressene. Men tusen takk for tilbudet

Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:16   #55
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har avtale om å kjøpe en rød dress av en på finn - tror det var akkurat de samme dressene. Men tusen takk for tilbudet

Bare hyggelig.

Gammel 11-10-11, 21:16   #56
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Elisabeth: Var du fornøyd med dressen fra Europris? Hvor vanntett var den? Vil den fungere for en tre-åring?

Gammel 11-10-11, 21:41   #57
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Denne er aktuell for oss, siden poden vil ha hel dress i tillegg. Jeg har mest lyst på ReimaTec+ eller Ticket, men grøsser av prisene!

Gammel 11-10-11, 21:59   #58
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.mxnett.no/epages/mxsport....515-2006515-19

Jeg har kjøpt to slike, str 10 og 12. De er kjempeflotte, store i størrelsen så min jente på 10 år kunne hatt den dressen i str. 10 år også.

Gammel 11-10-11, 23:11   #59
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Elisabeth: Var du fornøyd med dressen fra Europris? Hvor vanntett var den? Vil den fungere for en tre-åring?

Veldig fornøyd med Europris dressen faktisk. Største tulla som sliter ut Reimadresser på et blunk brukte flere måneder på å få slitt denne så mye at det syntes at den var brukt, men det gikk ikke hull. Alle tre ungene har Europris dressen som en av de to vinterdressene de skal bruke til vinteren.

Gammel 11-10-11, 23:27   #60
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den blå dressen i dette settet liggende i str 140 som du kan arve hos meg - den lå forsåvidt framme på lørdag også, men da glemte jeg jo helt å nevne det for deg Den er fra "barnehagesettet" fra Sportmann, som flere her nevner.

Den er litt slitt nederst på ene beinet slik at trykkknappen som strammer inn beinet er ødelagt.
Innerforet er løst sånt "terryfor" så den også funker som høst/vårdress. Gummi i rompa. Helt grei, kanskje aller helst som dress nr 2, men dog. Gratis (mot porto eller om vi kan få overlevert den en dag)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.