Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Bursdagsgaver kjøpt på salg

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-11, 22:23   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagsgaver kjøpt på salg

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Det med førpriser kan bli litt galt om produktet har hatt en veldig høy førpris, noe jeg selv har opplevd, man visste ikke den var kjøpt billig og følte at en var nødt til å gi dyrere tilbake enn det avtalen var, om dere skjønner det jeg mener!

Jeg har kjøpt noen sett med dyre leketing på salg nå og betalte akkurat 100,- pr sett. Førprisen tror jeg lå på rundt 250 kr. Frøkna hadde bursdag i går og fikk i retur en skolesekk, sikkert kjøpt til halv pris nå, men likevel, alt for dyr gave! Ser at det blir helt feil, så kommer nok til å tenke mer over førprisen, ja, ved kjøp på salg. Forøvrig synes jeg hun fikk mye dyre gaver, og jeg antar at de aller fleste er kjøpt til fullpris siden foreldrene spurte hva hun ønsket seg og hadde kjøpt deretter.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.