Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er din beste apps (android)?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 17:13   #21
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din beste apps (android)?

Sitter å sikkler på fine htc desier hd en som står uåpnet oppe i hyllen, jeg får den når jeg har solgt alt babytøyet tom str 62....(slemme eller snille mannen, er ikke helt sikker sikkler på tlf og gråter litt om hverandre- vi får jo kanskje barnebarn om bare 20 års tid)

Gammel 20-02-11, 13:09   #22
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker e-bokleseren Aldiko og huskeliste/oppgaveorganisatoren Astrid. Barcode scanner er også genialt, også skriver jeg handlelister i color note.

For de som er glade i å gå på tur er Nordic Droid sine kart geniale, selv om jeg nok ikke ville ha stolt på dem alene.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 13:38   #23
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

gStrings free. Alltid en a tilgjengelig! Stemmemaskinen min er på utlån, men med denne applikasjonen kan jeg spille av ønsket tone og stemme gitaren etter den, eller stemme og få beskjed om når tonen er ren, som på stemmemaskinen.

Ellers bruker jeg nok helst klart Angry Birds mest. Og Task killer.

Gammel 20-02-11, 14:25   #24
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- Advanced Task Killer
- Retro Camera
Desse to brukar eg mykje.
Elles har eg installert photoshop, eit par andre pynte-på-bilete-apps, "knots guide"(ideelt for knute-nerdar), metronom, stemmemaskin og dokumentscanneprogram - program eg ser for meg kan vera nyttige innimellom.

Gammel 21-02-11, 09:04   #25
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

gStrings free. Alltid en a tilgjengelig! Stemmemaskinen min er på utlån, men med denne applikasjonen kan jeg spille av ønsket tone og stemme gitaren etter den, eller stemme og få beskjed om når tonen er ren, som på stemmemaskinen.

Flotte tipset! gStrings faktisk.

Gammel 21-02-11, 09:21   #26
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Flotte tipset! gStrings faktisk.

Jepp. Og i flertall. Jeg trodde man bare hadde én av det slaget, men når jeg tenker meg om har jeg jo to gitarer, så da har jeg to. :fjaser:

Det er godt mulig det er bedre stemmemaskinapps enn denne, altså, jeg lastet ned den første og beste som var gratis og med egenskapene jeg ønsket. Søkte på tuner, det kom opp mange treff.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.