Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skal til for at du prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-11, 14:52   #121
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg prikker morsomme innlegg, smarte innlegg eller som takk for noe eller bare for å si hei. Og jeg burde bli mye flinkere til å prikke, for jeg ser på listen min at jeg ikke er så veldig aktiv. Jeg rødprikker svært sjelden i grunnen.

Gammel 19-02-11, 15:03   #122
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan opplyse om at man får mange grønne prikker hvis man legger ut bilder av lårene sine evt. bilder der det ser ut som om man har tisset på seg.

Gammel 19-02-11, 15:17   #123
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Man kan også påta seg å administrere adresselistene til hemmelig nisse, da vanker det mange grønnprikker fant jeg ut

Gammel 19-02-11, 15:41   #124
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg grønnprikker når jeg takker for info e.l. og når jeg syns folk svarer bra til HI og når ting er morsomt m.m.
Rødprikker gjør jeg ganske så sjeldent. Da måtte jeg nok ha vært ganske revet med i diskusjonen

Gammel 19-02-11, 15:42   #125
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg kan opplyse om at man får mange grønne prikker hvis man legger ut bilder av lårene sine evt. bilder der det ser ut som om man har tisset på seg.

Gammel 19-02-11, 15:47   #126
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man får ingen sympatiprikker om man er fyllesyk. Verken røde eller grønne.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 15:56   #127
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jo da

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 16:08   #128
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det hjelper sikkert med et bilde, f.eks. av blodskutte øyne med svarte ringer rundt. Det ville utløse en grønn prikk fra meg i hvert fall.

Gammel 19-02-11, 16:12   #129
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne sikkert ha høstet sympatiprikker i fleng om jeg la inn en bildeserie fra vaskerommet mitt. Eventuelt noen rødprikker for å være så innihampen sjuskete.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 16:13   #130
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg kunne sikkert ha høstet sympatiprikker i fleng om jeg la inn en bildeserie fra vaskerommet mitt. Eventuelt noen rødprikker for å være så innihampen sjuskete.

Ja kanskje jeg skulle ha tatt før og etter bilder av vaskerommet mitt også i dag, men nå er i det minste 3 av 4 vegger på rommet ryddig.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 16:37   #131
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder av søte barn, dyr eller andre rariteter pleier å gi prikker.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 16:52   #132
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var fryktelig nervøs for dette prikkesystemet da jeg registrerte meg, og syntes det var vanskelig å vite når man skulle prikke.
Etterhvert som jeg begynte å få prikker turde jeg sende avgårde noen, og det er enten hvis jeg er veldig enig, synes noe er morsomt, gi symapti eller skal takke pent.
Dette med rødprikker sitter langt inne, men jeg har da sendt avgårde en slik også.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 16:59   #133
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg grønnprikker når noen skriver et innlegg jeg slipper å skrive, når jeg husker det, litt for trøst og glede og når noen formulerer seg bra.

Man skal være bra infam eller på bærtur før rødprikken kommer fra meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 17:11   #134
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Noen får også grønne prikker når noen skriver innlegg der noen forteller at noen får grønne prikker hvis noen legger ut bilder av lårene sine evt. bilder der det ser ut som om noen har tisset på seg.

Gammel 19-02-11, 17:13   #135
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Noen får også grønne prikker når noen skriver innlegg der noen forteller at noen får grønne prikker hvis noen legger ut bilder av lårene sine evt. bilder der det ser ut som om noen har tisset på seg.

Noen ganger elsker jeg noens brukernavn, altså!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 17:36   #136
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Solå er litt kul
Standard

Nå begynner det jo å bli interessant jeg anbefales altså å legge ut bilder av babyen, være hemmelig nisse som tisser på lårene i et uryddig vaskerom..... spennende....

javelda- hadde ikke tid til å ta utfordringen selv, men mannen meldte seg frivillig til å hjelpe meg:

Hva mer var det dere sa at jeg måtte gjøre for å bli godtatt her inne?

åja, bilder av baby og fyllesyke

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

(merkelig egentlig hva som skal til for å bli godtatt her )

Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 17:36   #137
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av og til så våkner jeg om natta fordi det prikker i fingrene mine.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 17:59   #138
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Man kan også påta seg å administrere adresselistene til hemmelig nisse, da vanker det mange grønnprikker fant jeg ut

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Man skal være bra infam eller på bærtur før rødprikken kommer fra meg.

Hvorfor i all verden skiftet man nick til Tåtti?

Gammel 19-02-11, 18:00   #139
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Man er altså ett ledig nick?

Løper å søker.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 18:12   #140
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Man er altså ett ledig nick?

Jeg håper ikke det, for din skyld. Det er ikke sikkert du vil stå ansvarlig for alt man har sagt tidligere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.