Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 11:33   #301
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Leser "tilbake til Riverton" av Kate Morton nå, og har Utrenskningen stående kalr. I tillegg er jeg på venteliste på "Innsirkling 2"

Gammel 08-02-11, 14:43   #302
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Magician: Master av Raymond E. Feist, Riftwar saga bok 2. Mannen har kjøpt heile serien til oss.

Gammel 09-02-11, 21:26   #303
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg leste Kvinnen i buret av Jussi Adler Olsen i forrige uke, og syntes det var en fantastisk god krim. Så gikk jeg rett over på Fasanjegerne av samme forfatter, og klarer nesten ikke legge den fra meg. Tror jeg skal lese Bok tre på dansk, jeg liker godt å lese danske bøker.

Koma er ikke aktiv  
Gammel 09-02-11, 21:44   #304
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Nå erjeg ferdig med Utrensking av Sofi Oksanen - kjempebra bok! anbefales!

Nå er det innsirkling 2 som venter ja!!!!

Gammel 09-02-11, 22:00   #305
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Nå erjeg ferdig med Utrensking av Sofi Oksanen - kjempebra bok! anbefales!

Nå er det innsirkling 2 som venter ja!!!!

Notert! Jeg er snart ferdig med Shantaram! Må si jeg liker den!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 09-02-11, 23:03   #306
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Ble ferdig med Nådens omkrets av Jørgen Brekke i går. Kjempespennende! I dag har jeg begynt på Strindbergs stjerne av Wallentin. Ikke lest nok til å danne meg særlig inntrykk, men har en kollega som skryter av den.

Heddamor er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 08:11   #307
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått Nesbøs Hodejegerne i Bokklubben, og er ikke særlig begeistret så langt. Det skulle heller vært Harry Hole.

Gammel 10-02-11, 08:44   #308
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått lest Cecilia Samartins "Mofongo" (denne likte jeg mye bedre enn de andre hun har skrevet) og Karin B. Holmqvists "Rapsbgubbene". Nå holder jeg på med Nick Hornbys "Juliet, Naked".

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 09:55   #309
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser denne, gripende og sterk.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 21:04   #310
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den står på min liste!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 21:04   #311
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg blir ferdig med Shantaram i kveld eller i morgen, men har startet på Panserhjerte av Jo Nesbø!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 21:32   #312
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Jeg leser Simon Stranger - Mnem. Fantastisk bok!

Gammel 10-02-11, 22:03   #313
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

Ah, han bodde like ved barnehagen vår i Oslo. Veldig kjekk mann.

:bidrar konstruktivt i tråden:

Gammel 10-02-11, 22:09   #314
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

Har bare lest Barsakh av han jeg. Likte den, da.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 22:27   #315
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg leser Øya av Victoria Hislop. Har ikke menga meg med dere leseglade før siden jeg ikke har all verden med tid til å lese, men har en del bøker jeg skal prøve å få lest framover Kanskje hjelper det å titte innom her innimellom.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv  
Gammel 13-02-11, 16:50   #316
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå leser jeg I Shall Wear Midnight av Terry Pratchett. Det er en av ungdomsbøkene i Discworld-serien - den fjerde boken med Tiffany Aching som hovedperson.

Gammel 13-02-11, 19:08   #317
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

For en fantastisk bok. Beste jeg har lest på lenge.

Den var grusom, fin, frustrerende og lærerik på en gang. Anbefales veldig veldig!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-02-11, 19:24   #318
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Eivind Hellstrøms siste måltid.

Gammel 13-02-11, 19:43   #319
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nettopp startet på Drømmefangeren av Unni Lindell.

Sissel er ikke aktiv  
Gammel 13-02-11, 23:05   #320
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal begynne på Min Kamp 2 av Knausgård. Likte den første veldig godt, så gleder meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.