![]() |
#301 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Leser "tilbake til Riverton" av Kate Morton nå, og har Utrenskningen stående kalr. I tillegg er jeg på venteliste på "Innsirkling 2"
![]() |
#302 |
wizzzard
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Magician: Master av Raymond E. Feist, Riftwar saga bok 2. Mannen har kjøpt heile serien til oss.
#303 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg leste Kvinnen i buret av Jussi Adler Olsen i forrige uke, og syntes det var en fantastisk god krim. Så gikk jeg rett over på Fasanjegerne av samme forfatter, og klarer nesten ikke legge den fra meg. Tror jeg skal lese Bok tre på dansk, jeg liker godt å lese danske bøker. |
![]() |
![]() |
#304 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Nå erjeg ferdig med Utrensking av Sofi Oksanen - kjempebra bok! anbefales!
#306 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Ble ferdig med Nådens omkrets av Jørgen Brekke i går. Kjempespennende! I dag har jeg begynt på Strindbergs stjerne av Wallentin. Ikke lest nok til å danne meg særlig inntrykk, men har en kollega som skryter av den. |
![]() |
![]() |
#307 |
intro
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har fått Nesbøs Hodejegerne i Bokklubben, og er ikke særlig begeistret så langt. Det skulle heller vært Harry Hole.
![]() |
#308 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har fått lest Cecilia Samartins "Mofongo" (denne likte jeg mye bedre enn de andre hun har skrevet) og Karin B. Holmqvists "Rapsbgubbene". Nå holder jeg på med Nick Hornbys "Juliet, Naked". |
![]() |
![]() |
#312 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Simon Stranger - Mnem. Fantastisk bok!
#315 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Øya av Victoria Hislop. Har ikke menga meg med dere leseglade før siden jeg ikke har all verden med tid til å lese, men har en del bøker jeg skal prøve å få lest framover
#316 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Nå leser jeg I Shall Wear Midnight av Terry Pratchett. Det er en av ungdomsbøkene i Discworld-serien - den fjerde boken med Tiffany Aching som hovedperson.
#317 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva leser du nå?
#319 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har nettopp startet på Drømmefangeren av Unni Lindell. |
![]() |
![]() |
#320 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Skal begynne på Min Kamp 2 av Knausgård. Likte den første veldig godt, så gleder meg.
|
|