Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Stjerneprint-sjal:
Ja, vil ha 20 10,53%
Skaffer det kanskje 17 8,95%
Nei, vil ikke ha det 64 33,68%
Det sjalet er ikke sååå fint 33 17,37%
Har ikke sett det i virkeligheten 54 28,42%
Dustepoll 4 2,11%
Annet 10 5,26%
Hvis hele Norge skal ha det skal iallefall ikke jeg 51 26,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-11, 10:39   #101
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

En ting er nå merket, men stoffkvaliteten er viktig syns jeg. Klær i polyester eller akrylblandinger har jeg null glede av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 11:18   #102
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Dere får det til å høres ut som om vi som handler på billigkjedene bare går i kjipe kunststoffer. Jeg styrer bevisst unna klær med fx akryl - plaggene får være så fine de bare vil, men akryl kler jeg verken meg eller ungene i.

Men det skjerfet skulle jeg veldig gjerne hatt. Både pga kvaliteten og fordi jeg synes det er kult. 700 kroner har jeg dog ikke til overs. Men jeg ser ikke bort fra at garderoben hadde inneholdt en større andel av dyre plagg om økonomien min var romsligere.

Gammel 13-02-11, 12:05   #103
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

har aldri sett det før jeg..

og nå skal jeg hvertfall ikke ha det.. om ALLE skal gå rundt med det. Det blir litt sånn som burberry skjerf.. nå er det harry i mine øyne..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:29   #104
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det fins jo ullskjerf som koster veldig mye mindre enn 700, jeg mente ihvertfall ikke å påstå noe annet. grunnen til at jeg skrev det om kvaliteten var at noen skrev at de likte syntetisk bedre og at det ikke nuppet. Det gjør ikke jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:45   #105
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

og nå skal jeg hvertfall ikke ha det.. om ALLE skal gå rundt med det. Det blir litt sånn som burberry skjerf.. nå er det harry i mine øyne..

Ja, hvis det er viktig for deg å være kul og moderne, bør du kanskje ikke kjøpe det, men at det er harry er bare tull. Jeg kjøpte mitt første for halvannet år siden, jeg kjøpte det kun fordi jeg likte kvaliteten og utseendet, det var ikke noen som snakket om skjerfet da. At jeg har sett at flere rundt meg kjøper noe lignende (de finnes jo i utallige utgaver, også ensfargede), gjør ikke at jeg slutter å bruke dem. "Allemannseie " er ikke alltid synonymt med harry.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:47   #106
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Nei, dette vil jeg ikke ha.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:52   #107
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er ikke min stil uansett, men jeg skulle gjerne hatt et Burberry-skjerf. Hvor mye koster de, i grunnen? Altså ordentlige skjerf, ikke silkeskjerf.

Gammel 13-02-11, 13:07   #108
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg kjøper det ikke for at det er moderne. Jeg kjøper det fordi jeg liker det, BS skjerf, HM eller hva spiller ikke noen rolle, ikke heller hvis 100 000 andre har det så lenge jeg er fornøyd med det jeg skal bruke. Hva andre synes er opp til dem.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:04   #109
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 16:02.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:06   #110
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse skjerfene er utrolig gode da.
Er jo ikke noe tvil om kvalitetsforskjellen, men jeg kjøper ikke mange skjerf til den prisen nei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:24   #111
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et kjempefint i petrolblått med stjerner. Men jeg har bomullvarianten til under tre hundre.

Gammel 13-02-11, 21:07   #112
Sandy81
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har 2 stk som jeg kjøpte i fjor engang.

Går med skjerf omtrent til dagen og disse er fortsatt like fine etter MYE bruk så jeg synes de er vel verdt prisen.

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 23:20   #113
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, det fins jo ullskjerf som koster veldig mye mindre enn 700, jeg mente ihvertfall ikke å påstå noe annet. grunnen til at jeg skrev det om kvaliteten var at noen skrev at de likte syntetisk bedre og at det ikke nuppet. Det gjør ikke jeg.

Syntetisk.

Gammel 14-02-11, 21:07   #114
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp...har et mørkegrått med svarte stjerner.
Kjøpte det til en jakke, og er veldig fornøyd. Det er mange som spør hvor jeg har kjøpt det... så disse stjernene har tydligvis slått ann slik som artikkelen sier..! Jeg visste ikke at det kom til å,bli så poppis når jeg kjøpte det

Gammel 15-02-11, 12:51   #115
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjalet alle normenn vil ha, stjerneprint!

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg ser at flere mener at de er for dyre. Jeg synes ikke det, ikke når man bruker dem "hele tiden". Jeg tror mange av oss har plagg som koster mye mer enn 700 kr liggende i skapet og som aldri eller sjelden brukes. De er av veldig god kvalitet også, det eldste mitt er brukt jevnlig i halvannet år og er like fint. Det er virkelig verdt prisen.

Av plagg jeg har som har kostet over 700 kroner og aldri brukes kommer jeg på ett, brudekjolen min. Brukt en gang, men henger der av uviss grunn.

Jeg har ei jakke til tusenlappen også, men den bruker jeg hver eneste dag. Har sko i prisklassen også, men igjen, mye brukt. 700 kroner for et sjal... nei, det faller meg ikke inn. Jeg får nemlig god nok varme fra noen som er vesentlig rimligere.

Synes de stjernene var helt greie jeg altså, men ikke sånn at jeg betaler så mye for det.

Gammel 15-02-11, 13:02   #116
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ett skjerf til 700 kjøper jeg ikke. Liker å bruke skjerf, men har mange som jeg synes er mye finere enn dette, og som har vært betydelig rimeligere!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 13:33   #117
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det ville jeg aldri i livet blåse 700,- på. Jeg kan godt kjøpe dyre klær,. men da er de stort sett bruk av andre før meg

Gammel 15-02-11, 13:36   #118
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har ikke bare med utseendet å gjøre da. Synes jeg.
Det må være godt å ha på seg også. Og 50 % ull og 50 % silke er ganske deilig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 13:38   #119
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde på meg hjerteskjerfet mitt i går. Min søster likte det så godt at hun spurte om hun kunne få det. Hun måtte ta på det også. Jeg har forresten opplevd flere ganger at folk må ta på skjerfet. Det har jeg aldri opplevd før med noe annet.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 08:00   #120
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke 700 er en upris å betale for et skjerf av bra kvalitet, i gode materialer som man ser for seg å bruke mye. Personlig ville jeg nok heller kjøpt noe mindre motepreget og uniformsmessig.

Jeg prøver å heller kjøpe litt dyrere klær, men mindre av dem. Fordelen er at jeg ofte vet mer om hvor det er laget og hvor materialene kommer fra, samt at det er tidløst. I tillegg er det oftere lettere å få det tilpasset om man kjøper rett fra designer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.