Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Stjerneprint-sjal:
Ja, vil ha 20 10,53%
Skaffer det kanskje 17 8,95%
Nei, vil ikke ha det 64 33,68%
Det sjalet er ikke sååå fint 33 17,37%
Har ikke sett det i virkeligheten 54 28,42%
Dustepoll 4 2,11%
Annet 10 5,26%
Hvis hele Norge skal ha det skal iallefall ikke jeg 51 26,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 23:50   #41
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjalet alle normenn vil ha, stjerneprint!

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes stjerne-skjerfet er nydelig og hadde gladelig takket ja til et sånn.

Der er jeg også. Jeg synes de er fine, og hadde blitt glad hvis noen hadde gitt det til meg til jul eller bursdag. Det er sikkert gjerrig-maggy som slår inn, men jeg har ihvertfall ikke anskaffet meg det ennå.

Gammel 11-02-11, 23:56   #42
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har aldri sett dette sjalet i virkeligheten, og syns ikke det er så fint, så for min del er det ikke aktuelt å skaffe seg et slikt.

:men så liker jeg ikke Odd Molly heller:

Er det lov altså?

Jeg ser at "alle" er så begeistret for OM men alle plagg jeg har sett fra det merket har vært litt sånn for meg.

Jeg har dessuten prøvd å kjøpe en kåpe fra den norske designeren som alle er så begeistret for, og den likte jeg heller ikke.

:difficult:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:57   #43
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg har dessuten prøvd å kjøpe en kåpe fra den norske designeren som alle er så begeistret for, og den likte jeg heller ikke.

Mette Møller, altså.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:58   #44
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

. Jeg tror mange av oss har plagg som koster mye mer enn 700 kr liggende i skapet og som aldri eller sjelden brukes.

Jeg har ikke det. Jeg er gnien når det gjelder å kjøpe klær, og uansett hvor fint et sjal hadde vært, eller hvor mye jeg hadde brukt det, så synes jeg 700 kroner er altfor mye. Hva andre bruker penger på, er selvsagt ikke min business.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:08   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne godt betalt 700 for et sjal om jeg virkelig elsket det og det var noe helt spesielt. Dette sjalet høres jo ut til å være i en deilig kvalitet, men stjernemønsteret hadde jeg ikke valgt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:27   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det kunne ikke falle meg inn.

Gammel 12-02-11, 07:49   #47
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Jeg har fire stk - dvs, kun ett av de har stjernemønster. Første fikk jeg for 3 år siden.

Jeg bruker de nesten daglig.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 08:09   #48
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjaldet alle normenn vil ha.. stjerneprint!

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Har ikke sett det og synes ikke det var noe spesielt med det - og hvis i tillegg "alle" skal ha det, kommer neppe jeg til å skaffe meg det. Og i hvert fall ikke til 700(!) kroner.

Gammel 12-02-11, 09:12   #49
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

700 kroner for et skjerf?

Neitakk, jeg har mange ting som står høyere oppe i køen.

Der er jeg også......

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 09:37   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg ser at flere mener at de er for dyre. Jeg synes ikke det, ikke når man bruker dem "hele tiden". Jeg tror mange av oss har plagg som koster mye mer enn 700 kr liggende i skapet og som aldri eller sjelden brukes. De er av veldig god kvalitet også, det eldste mitt er brukt jevnlig i halvannet år og er like fint. Det er virkelig verdt prisen.

Favorittskjerfet mitt har jg nå brukt siden ca. vinteren 2001. Det er hjemmestrikket. Det ser fremdeles fantastisk ut, og jeg kan love at garnet ikke kostet 700 kr.
Poenget mitt er at det ikke være svindyrt for å være av god kvalitet.
Det finnes ikke det skjerfet i verden med så god kvalitet at det forsvarer en sånn pris, ikke i min verden, i alle fall.

Gammel 12-02-11, 09:46   #51
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

Jeg har ikke sett det, jeg har aldri hørt om det før, jeg kjenner ingen som har det tror jeg. Det må være i engere kretser at dette "har tatt helt av".

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 09:50   #52
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Har hatt mitt i et år nå, og elsker det. Ser ikke mange her med samme, nei.

Og prisen er litt stiv, men sjalet er digert i forhold til andre sjal, og er i ull og silke. Det koster jo det.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 10:00   #53
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke sett det i virkeligheten
Hvis hele norge skal ha det skal iallefall ikke jeg

Sist redigert av Honda : 12-02-11 kl 10:07.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 10:04   #54
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke, vil ikke ha. Jeg er møkk lei, de er overalt og er helt oppbrukt her. Fullstendig uniform.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 10:16   #55
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Love'em! Men til 700 kroner kommer jeg aldri til å kjøpe meg et.

Gammel 12-02-11, 10:34   #56
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har fått med meg disse men ikke sett de i virkeligheten. Kunne godt ha kjøpt et slikt men ikke til kr 700,-

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 10:39   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boring!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 10:43   #58
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det er fine, men kjedelige siden "alle" har dem. Dvs uglemønster høres fint ut da. Hmm, kanskje jeg skal google det.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 10:48   #59
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har som normalt ikke hørt om disse sjalene engang og kommer sikkert ikke til å kjøpe et hvis de koster 700 kr. Har mange andre sjal som jeg er glad i.

Gammel 12-02-11, 11:28   #60
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Et skjerf til 700 kr. Aldri i livet. Så mye er ikke et skjerf verdt. Så da utgår skjerfet av den grunn. Jeg kunne ha kjøpt det hvis det var en normal pris, maks 200 kr og fine farger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.