Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Stjerneprint-sjal:
Ja, vil ha 20 10,53%
Skaffer det kanskje 17 8,95%
Nei, vil ikke ha det 64 33,68%
Det sjalet er ikke sååå fint 33 17,37%
Har ikke sett det i virkeligheten 54 28,42%
Dustepoll 4 2,11%
Annet 10 5,26%
Hvis hele Norge skal ha det skal iallefall ikke jeg 51 26,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 22:07   #21
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjalet alle normenn vil ha, stjerneprint!

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg har og bruker, ofte!

Samtidig er jeg litt sånn at dersom alle har, synes jeg det ikke er så fint ...

Jeg bruker ikke skjerfet for å "flotte" meg med det, men fordi det er praktisk og holder meg varm uten at jeg blir svett.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:07   #22
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Not my cup of tea.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:11   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 2 stk, ett som er "billigvarianten" til 299 pga at det ikke er 50 % ull/silke. Og ett som jeg kjøpte på 30 %, som er lyst med grønne () og oransje prikker.

Jeg synes de skjerfene med stjernene er fine, men litt kjedelige kanskje.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:15   #24
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Har flere; stjerne, hjerte, dotter..Syns de er fine og bra kvalitet!

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:20   #25
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj. Jeg er ingen sjaldame, men dette var kjipt og kjedelig. Og dyrt, ikke minst.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:20   #26
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har denne typen , de som vises i linken til HI er nyere.

Gammel 11-02-11, 22:22   #27
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Fine, trenger nytt skjerf -men kommer IKKE til å bruke 700 spenn! Kan derimot finnepå å bruke det på garn om jeg lager selv.
(bruker sjall(bææærgænsk) fordi det er kaldt og puppene er på jobb)

Gammel 11-02-11, 22:32   #28
Finni

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Jeg har ikke for vane å kjøpe ting "bare for alle andre har det"
For dyrt var det og...liker best hjemmestrikket, for det er gøyest å lage

Gammel 11-02-11, 22:32   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke aktuelt om jeg bruker 700 kroner på en skjerf. That'll be the day.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:36   #30
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte ikke mitt for å "vise" meg, men fordi det var det eneste sjerfet/sjalet jeg fant til et helt spesielt antrekk.
At det i tillegg er i ull og silke er en fordel, det betyr at det kan brukes året rundt.

Gammel 11-02-11, 22:44   #31
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker skjerf fra september til mai, de skal være i ull og veldig gjerne med silke i. Sånn sett ville dette passet perfekt, men ikke til 700.

Gammel 11-02-11, 22:49   #32
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg har denne typen , de som vises i linken til HI er nyere.

Jeg har denne i brun, fikk i julegave og så har jeg et med hjerter, men ikke de småhjertene, kjøpt på 50%.
Synes det er god kvalitet og jeg bruker skjerf hele året, og dette kan brukes sånn grunnet miksen av ull og silke. Mote eller ikke mote spiller liten rolle, så lenge skjerfet passer mine ønsker.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:53   #33
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ikke ha det, synes ikke det var fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:56   #34
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har 2 stk, ett som er "billigvarianten" til 299 pga at det ikke er 50 % ull/silke. Og ett som jeg kjøpte på 30 %, som er lyst med grønne () og oransje prikker.

Jeg synes de skjerfene med stjernene er fine, men litt kjedelige kanskje.

De kom i går, til Hjertelig, de med prikker.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:12   #35
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aldri sett, aldri hørt om, men fine var de

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:15   #36
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg skaffer det kanskje, muligens. Men jeg mener 700 spenn er i det meste laget.

Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:24   #37
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker skjerf og kunne godt funnet på å kjøpe et slikt skjerf, men da måtte det være i finere farger enn de som var avbildet i linken.

Har forøvrig aldri sett noen i et sånt skjerf så jeg visste ikke at det var poppis engang.

Gammel 11-02-11, 23:40   #38
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes stjerne-skjerfet er nydelig og hadde gladelig takket ja til et sånn.

Gammel 11-02-11, 23:41   #39
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo, de var fine, men når alle skal ha, da vil ikke jeg ha. Dessuten er de ikke verdt prisen.

Gammel 11-02-11, 23:48   #40
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jo, de var fine, men når alle skal ha, da vil ikke jeg ha. Dessuten er de ikke verdt prisen.

Jeg ser at flere mener at de er for dyre. Jeg synes ikke det, ikke når man bruker dem "hele tiden". Jeg tror mange av oss har plagg som koster mye mer enn 700 kr liggende i skapet og som aldri eller sjelden brukes. De er av veldig god kvalitet også, det eldste mitt er brukt jevnlig i halvannet år og er like fint. Det er virkelig verdt prisen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.