Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 18:42   #281
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Du kan forsøke å ta kontakt med Yngvills gaveri, Halden. Det finnes ikke nettbutikk der, men hun kan kanskje sende?

Har du sett den der? Prøvd den på?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:50   #282
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har den modellen i en annen farge/mønster (naturhvit overdel og grått skjørt) fra i fjor vår, og det er vel det eneste Cream-plagget jeg har prøvd som jeg oppfatter som litt smått i størrelsen. Det kan jo imidlertid være forandret til årets versjon ...

Gammel 10-02-11, 18:51   #283
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Og hvor er det de selger Cream i Tromsø igjen? Bare i den butikken rett ovenfor Åhlens, eller andre steder også?

Gammel 10-02-11, 18:54   #284
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kun handlet det på Zappa, ja, men var det ikke amor som hadde fått sendt FP-kjolen fra en butikk i Tromsø? :roper på amor:

Gammel 10-02-11, 18:55   #285
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 10-02-11, 18:55   #286
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal holde utkikk her også, de har Cream på et par butikker her

Du kan også høre med "Studio Mote" på Facebook. Om du legger ved bilde av kjolen. De sender.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:56   #287
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Amor sa at Vakre Vene var i Tromsø, men den ligger i Harstad.

Gammel 10-02-11, 18:57   #288
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg vet om flere butikker som tar inn Cream, men jeg synes så sjelden de tar inn de modellene jeg liker.

Gammel 10-02-11, 18:59   #289
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Amor sa at Vakre Vene var i Tromsø, men den ligger i Harstad.

Tenk å drive med slik feilinformasjon!

Men ja. Vakre Vene sender.

Gammel 10-02-11, 19:01   #290
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Nei. Foreløpig har jeg ikke sett den, men det skal jeg i morgen. Jeg har heller ikke prøvd den på, men jeg har liknende kjole fra forrige årets kolleksjon. Vet ikke om størrelsen er lik...

Gammel 10-02-11, 19:14   #291
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Nydelig!
Kjøpes hvor?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:33   #292
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle ønske jeg hadde en kjoleanledning.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:41   #293
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker!

Gammel 10-02-11, 21:47   #294
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Nydelig!
Kjøpes hvor?

Arts and Crafts, fra 14. februar. Lurer på om jeg kan lure mannen til å kjøpe det i valentines-gave til meg, selv om vi ikke bruker å markere dagen.

Gammel 10-02-11, 21:55   #295
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, det er jo fulle muligheter for det sistnevnte med denne kjolen, ser jeg.

Hva da? Utringning ned til navlen?

Man har jo ikke navlen rett under puppene.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:59   #296
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Arts and Crafts, fra 14. februar. Lurer på om jeg kan lure mannen til å kjøpe det i valentines-gave til meg, selv om vi ikke bruker å markere dagen.

Ah, god idè! Og hvis ikke så kjøper jeg det selv

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:02   #297
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

@Mei: ser ut til at amor har kjøpt den kjolen! (Shoppingtråd)

Gammel 11-02-11, 19:05   #298
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Standard

Jadda, Mei! Jeg har kjøpt kjolen hos Yngvill`s Gaveri. Halden.

Er litt usikker på hva jeg skal si om størrelsen, for jeg kjøpte størrelsen større enn jeg normalt skulle ha hatt fordi jeg trekker mye over ryggen (bryggesjauerrygg) og syntes at puppene mine ble litt vel fremtredende i den normale størrelsen min. Jeg tror at det er mest på grunn av hvordan den er laget foran og ikke så mye størrelsen ellers.

Veldig, veldig fin altså.

Gammel 11-02-11, 19:07   #299
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Hva da? Utringning ned til navlen?

Man har jo ikke navlen rett under puppene.

Nei, men det er jo knepping, så muligheten er der. (Dessuten er det enkelte som har så høyt liv at man har navlen like under puppene - selv om nevnte attributter er så små at de ikke kan henge. Har jeg hørt. )

Kjolen er for øvrig også observert i Lillestrøm. Jeg kan sikkert kjøpe for deg og sende, Mei, hvis du tar en sjans på størrelsen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:08   #300
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ack. Høres ut som jeg må prøve den ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.