Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne barnesengen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 09:35   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Og så er den stor da, madrassen er 200 x 75. Det betyr at hun kan ha den frem til hun konfirmeres. Da kan hun evt bruke sine egne penger på ny, om hun mener denne er for barnslig. Om hun tørr. For jeg kommer sikkert til å bli skikkelig fornærmet.

Du har håndtert denne tråden helt forbilledlig, Grøten.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Problemet (om man skal kalle det det) er at man kan få en del respons man til vanlig aldri ville forholdt seg til, og som egentlig er ganske uvesentlig i forhold til formålet med et slikt kjøp. Synes jeg.

Jeg bruker av og til FP nettopp for å få den reaksjonen jeg ikke ville fått ellers. Om jeg hadde kommet hjem til en venninne og hun stolt hadde vist fram barnerommet med denne sengen ville jeg selvfølgelig ikke si at den var grusom. På direkte spørsmål ville jeg kanskje sagt at den ikke var helt meg.

Jeg spurte for litt siden om det var helt hinsides å bruke en ganske høy sum med penger på en sofa, og flertallet syns det, i tillegg til at de ga meg gode innspill på hvorfor. Jeg har fremdeles lyst på sofaen, og kommer ikke til å la det at noen syns det er for mye penger til å forhindre meg. Allikvel var det nyttig å høre på innspillene, fordi det gjorde at jeg vurderte ulike aspekter jeg ikke hadde tenkt på selv. Skulle jeg tatt samme runden med vennene mine i RL, ville det for det første tatt alt for mye tid, og for det andre, kanskje ikke jeg ikke ville fått like ærlige svar.

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Men nå, skal jeg, legge meg på en rammemadrass. Og reflektere over traumene fra barndommen min. Jeg lå i en furuseng. Har den enda, demontert på lofte. Har tatt skade.

Åhå! Der kom det fram! Jeg har også tatt skade. :innrømmer: Jeg vokste opp i et barbiefritt hjem hvor alt fra Amerika var tabu og kapitalistisk og det eneste jeg ønsket meg i hele verden var et sminkehode. Fikk jeg?
Hva førte det til? Jeg elsker Amerika over alt i verden, og Dolly Parton er mitt store forbilde.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 11-02-11 kl 14:42.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:37   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.649
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Åhå! Der kom det fram! Jeg har også tatt skade. :innrømmer: Jeg vokste opp i et barbiefritt hjem hvor alt fra Amerika vra tabu og kapitalistisk og det eneste jeg ønsket meg i hele verden var et sminkehode. Fikk jeg?
Hva førte det til? Jeg elsker Amerika over alt i verden, og Dolly Parton er mitt store forbilde.



Fantastisk! Er også vokst opp i et slikt hjem. Fikk heller ikke barbie, my little pony eller noe slikt. Heller ikke våpenleker osv (noe jeg synes er helt greit). Nå elsker jeg ikke akkurat Amerika da, men Dolly derimot

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no